Statsbudsjettforslag, tro det eller ei – ikke mytteri!!

Utfra hva jeg skjønner av det nye statsbudsjettet som er blitt foreslått av regjeringen, men som enda ikke er vedtatt så blir det flere politifolk og satsing på å ta gjengkriminelle som har herjet i Oslo.

Hvis budsjettet blir vedtatt så er jo det en bra ting å få bekjempet gjengkriminalitet. Men en økning på 880 kvoteflyktninger synes jeg ikke er en bra ting. Da blir det ingen bedring vedrørende å ta gjengkriminelle i Oslo ihvertfall?! Blir det ikke som det er, bare i en enda større skala?

FrP ønsker ikke økning av kvoteflyktninger!!

Støtten til Human Rights Service (HRS) som er eneste organisasjonen som har lagt fram fakta om problematiske sider ved integreringen, den støtten blir ifølge budsjettforslaget kuttet betydelig. Alle andre lag, foreninger og organisasjoner opprettet for innvandrere i Norge, for muslimer, for asylsøkere og migranter – foreslås økt.

Vi ser mye til å forbedre levekårene til nye landsmenn, men ikke ekte landsmenn. Men, joda, noe er der.

Eldreomsorgen prioriteres.

Eiendomsskatten kuttes.

Så blir det litt vagt..

Hvordan er det med dyrs rettigheter og dyrepoliti?

Det bevilges mer til uføre, for det antas en økning blant uføre, samtidig som det sies at uføre må betale mer skatt.

Hmm..

Det oppleves som om Venstre er de store vinnerne hvis dette budsjettet blir vedtatt. Mange er rasende, særlig ser jeg FrP’ere er hissige nå. Det foreslås å melde seg ut av partiet og stemme annerledes framover. Jeg tenker det blir en gullbillett til Gahr-Støre.

Jeg er selv skuffet, jeg vil ikke ha økende antall kvoteflyktninger og bråket det medfører. Innvandringspolitikken er slik jeg ser det uhyre viktig å få meget strengere. Men jeg tror ikke utmelding av Fremskrittspartiet er noen løsning, ei heller å stemme Alliansen eller noe av det andre som foreslås rundt om på nettet. Uten FrP i regjering tror jeg høyresiden hadde ramlet av hva de en måtte ha sittet på idet de fikk budsjettforslaget.

Vi trenger å få vekk enkelte i lederstillinger. Få Sylvi Listhaug og Tybring-Gjedde til rors. Få vekk Solberg, Jensen og Venstre. Jeg foreslår heller å støtte og bygge opp FrP slik at de får mer støtte og makt enn sine 16%. Folket må påvirkes til å skjønne at FrP trenger å sitte i forsetet – ikke mytteri.

Hvis dere tror budsjettforslaget som ligger framme nå er foraktelig – hvordan tror dere det hadde vært hvis det var en regjering med AP hovedsetet?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#politikk #statsbudsjett #regjering #sivjensen #finansminister #ernasolberg #statsminister #trineskeigrande #abidraja #jonashshrstøre #landsforrædere #høyre #venstre #krf #framskrittspartiet #ap #frp #arbeiderpartiet #christiantybringgjedde #sylvilisthaug #listhaug #norgesframtid #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg