Tre syke meldinger siste døgnet! Ikke til å tro!!

Nå er det slik at jeg har skrevet innlegg i blogg i rundt åtte år. Jeg har fått en del stygge meldinger, og jeg har hatt stalkere, og det har jeg tydeligvis enda. Så Joda, det er til å tro!! Jeg kaller dem idioter! Mennesker hvis liv er så kjedelig og sørgelig at de har blitt opphengt i meg, og helt tydelig prøver å straffe meg for at jeg, i motsetning til dem, har et liv.

Jeg har det tøft og tungt for tiden, det vet mine nære som er rundt meg, og det vet dere som leser bloggen min. Men jeg har i hvertfall et liv – et innholdsrikt liv med gode venner, snuppen min, jentene våre, og masse kjærlighet ❤

Anyway – i natt 00:18 fikk snuppen min en melding fra ei jente i Oslo som driver med musikk og er DJ. Jeg har møtt henne to ganger, er ikke venn med henne på sosiale medier eller har noen som helst kontakt med henne. Hun skrev følgende:

«Beklager at jeg ikke har slettet dere før. Når jeg ser hva R faktisk er istand til å skrive om å sende til folk. En brun tommel ned på et event vi skal spille på. Med tanke på at J (brun) kommer fra Sør-Amerika viser bare hvor lite respekt han har. R kan jo bare sette seg selv i klassen som rasist med sine utalelser og hat. Ønsker dere en fin kveld videre også får dere slenge så mye dritt dere bare måtte orker».

«Skrive om å sende til folk??»

Det jeg hadde gjort var at jeg hadde fått opp ett DJ-arrangement på feeden min på FB. House-Techno, not my cup of tea. Jeg hadde trykket på «tommel ned»-ikon, og tommelen var brun. Hun som sendte meldingen til snuppen min er kjæreste med hun som er DJ på nevnte arrangement. Siden hun er fra Columbia og tommelen var brun, noe jeg ikke visste før hun skrev det, så er jeg altså rasist. Siden hun nevner «mine uttalelser og hat» så regner jeg med at hun har fått med seg at jeg er islamkritisk og for streng innvandring.

Hvis det er å være rasist, så er jeg vel det, selv om jeg synes det både er misforstått og drøyt! Hva mener dere folkens? Vær uansett forsiktig med brune nedovertomler hvis dere ikke vil ha rasiststempel på dere!!

👎😂👎

Klokken 00:47, altså 29 minutter etter så kom følgende melding i bloggen min som kommentar til gårdagens blogginnlegg «Hvorfor vil du såre og plage noen som har det tøft og vondt?»:

«Du må jo bare være helt hjernedød. En blogg på nettet er offentlig, ingen trenger tillatelse til å linke til eller gjengi dette. Du sier at bloggen din er en av grunnene til at vedkommende ble tatt…. Hvor dum er du egentlig? Tror du politi og påtalemyndigheter oppretter sak pga Bunny Trash? Å som du alltid gir utrykk for, er at absolutt alle rundt deg er idioter, noen gang prøvd å gå i deg selv? Kommer vel ikke på trykk denne heller».

Hele meldingen er bare tull, selv om bloggen min er offentlig så er det ikke lov å kopiere innholdet den. Det er som med alt annet på internett, bilder, musikkvideoer osv.

Copyright.

Nederst i bloggen min står følgende:

«Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Bloggen ligger på blogg.no, en tjeneste som eies av Egmont Publishing».

Hvem er hjernedød?? Ja fortell, hvor dum er jeg?? Hvem burde gå i seg selv??? Hahaha.. Vedkommende spyr ut setninger om ting h*n ikke vet noe om og viser en så teit og barnslig oppførsel at jeg nesten blir helt matt. Ja, jeg har skrevet om mange idioter, men aldri at alle er idioter, men det er soleklart at du som skrev dette er en stor sådan!!

Til slutt i meldingen sto det «Kommer vel ikke på trykk denne heller» (stalker much??!), og signert med navnet til en av mine beste venninner gjennom alle mine år her i Drammen (ulovlig!!).

Hvor dum og hjernedød er ikke denne personen?? Hahaha.. legg til ord som patetisk og ondskapsfull så har dere full beskrivelse av vedkommende!!

Eller hva? 👍

Så var det tredje meldingen, den kom også inn som kommentar i bloggen min. Den kom inn 14:38 i dag, den er fra «Christian» som jeg nevnte i blogginnlegget mitt i går, som ikke har baller til å tilkjennegi seg og stå for det h*n skriver:

«Har da på ingen måte kritisert alt du skriver. Jeg kommer jo kun med kommentarer – noe du tydelig ikke takler. Jeg mener bare det blir veldig dobbeltmoralsk først å skrive om noe som helt klart har vært forferdelig for deg, for så å bitche over at andre kommenterer det eller belyser det. Snakk om å være hårsår! Sånn på tampen så ser jeg du velger å forhåndsgodkjenne kommentarer, utrolig merkelig måte å utvelge hvem som kan komme med kommentarer og ikke. Det gjør det jo også svært lett for deg å dømme andre uten at man får rett til å forsvare seg».

Vedkommende driver med forsøk på å irritere, provosere og hetse. Plage, rett og slett!! Altså hva for et menneske er man når en sender slike kommentarer til blogginnlegg der bloggeren skriver om seksuelle overgrep fra barndommen. Om og om og om igjen. Til en som skriver at en har det tøft og tungt, til en som sliter med forberedelser til rettsak og med media. Til en som gjennomgår terapi og går på medisiner for å takle hverdagen?! Hvem gjør slikt?

Ondskapsfulle patetiske idioter uten noe liv?! Andre forslag noen?

Å være så dum å stille spørsmål ved at jeg har valgt å godkjenne kommentarer før de legges ut i bloggen. Når noen legger igjen hatkommentarer der de utgir seg for å være andre mennesker, når folk er så ondskapsfulle som de overnevnte, da må man jo ta forhåndsregler. Trenger ikke mye i IQ for å skjønne det. Vedkommende som utga seg for å være venninnen min, og «Christian» kan jo like gjerne være samme person. IP-adressene er sporet til samme sted og samme bygg, altså ikke hjem til dem. Feige much??! 😜

Så jeg sier igjen, det er mange idioter i denne verden som tydeligvis ikke har noe liv. Noen har funnet bloggen min, og leter opp alle mulige ting, enten det er innvandringspolitikk, innlegg om kjærlighet til dyr, sykdommer en sliter med, gledelige opplevelser en har hatt, seksuelle overgrep i barndommen, reiser en har vært på eller andre problemer eller gleder i livet mitt – så skal disse idiotene tømme sin idioti på meg. Hahahaha.. Jeg har i hvertfall et liv – et innholdsrikt liv med fest, glede og moro, fantastiske konsertopplevelser og reiser, med gode venner, snuppen min, jentene våre, og masse kjærlighet ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#overgrep #nettroll #misbruk #barn #rettsak #hatkommentarer #seksuelleovergrep #hensynsløse #netthets #idioter #seksueltmisbruk #patetiske #ondskap #ondskapsfulle #feige #anonyme #pseudonom #forfalskneri #feige #feiginger #identitetstyveri #rasisme #innvandringspolitikk #hat #selvinnsikt #hets #bøller #mobbing #anklager #mishandling #copyright #stalker #stalking #blogg #blogging #bunnytrash #skaffdegetliv

18 kommentarer
    1. Morsomt at du velger å utelate det første jeg skrev. Igjen, jeg heter faktisk Christian og hadde du hatt baller nok til å hatt åpent kommentarfelt hadde du også visst hvem jeg var. Du kan jo ikke være ved dine fulle fem. Søk hjelp!

    2. Du er så flink til å få frem hva du mener. Jeg ser helt klart at dette er mennesker som har problemer. Synd i dem egentlig. Å ikke ha noen positive trekk som vises, og ikke noe liv som du sier. Du er visst det eneste dem har. Stå på!!

    3. Hva mener tullingen med åpent kommentarfelt, er bare å skrive her hvem en er hele navnet da, eller sende en melding på facebook å bare si hva problemet er. istedet for å være så feig å slenge dritt i en blogg en ikke trenger lese hvis en ikke liker, ikke noe liv som du sier ja. Tosk

    4. Hei Roger.nå skriver faktisk Christian at han er den han er og hadde vært gøy om du faktisk tør legge ut alt han skriver.sånn at vi får se kossen han egentlig er🤗

    5. Kari Anne: Det er 14 000 Christian i Norge, og det behøver ikke bety at denne faktisk heter Christian. Kommentarene hans går tilbake i tid, noe har forsvunnet i nettsøppel, nettopp fordi det han skriver er bare søppel. Jeg skjønner ikke helt hva du mener Kari Anne – «om jeg faktisk tør» hva tenkte du å oppnå? Hva tenkte du jeg skulle oppnå?? Du kan jo ringe meg 😉

    6. Stå på! Verden er dessverre full av små mennesker som ikke har noen annen mening med livet enn å plage andre 😢 Tror ikke det er så veldig mange av dem som hadde turt å ytre seg åpent og offentlig. Jeg synes du er morsom, trist, engasjert og full av gode kommentarer. ❤️😍

    7. Ikke hiss deg opp nå, men kan jeg spørre om hvorfor du brukte brun tommel ned på et arrangement de gledet seg til? 🙂 og hvordan oppfører du deg mot andre som er syke, f.eks fysisk med kreft eller psykisk med angst for å forlate leiligheten sin? 🙂 stå på videre, synes det er tøft gjort at du er såpass åpen om alle dine problemer, er ikke alle som er like sterke nok til å fortelle hvermannsen om det 🙂 🙂

    8. Mathea: Arrangementet kom opp på min side, som skrevet så er ikke denslags min cup of tea, tommelen var for å uttrykke det, at jeg ikke liker. Verre var det ikke. Jeg hadde ikke fått med meg, eller tenkt over at tommelen var brun, og det har heller ikke noen betydning for meg. Hører aldri at noen reagerer når tomlene er gule 😉

      Spørsmål hvordan jeg oppfører meg mot folk med angst eller kreft? Merkelig spørsmål, men grunnen til at jeg har jobbet på sykehus og sykehjem er jo nettopp for å hjelpe mennesker.

    9. God morgen der sør☕️ Vi er mange som er islamkritisk og veldig for streng innvandringspolitikk i landet vårt… vi er nok rasistiske hele gjengen😂😂 ha en fin start på ei ny og ubrukt uke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg