La ut kjønnslepper på Facebook.

Snuppen min hadde lagt ut en status på Facebook om noe han opplevde da han var ved turbinen badested her ved Drammenselva. Det synet han møtte var for han veldig ekkelt. Der stod tre av romfolket og vasket underlivet sitt. På et offentlig badested, rett ved turstien/promenaden i Drammen sentrum.

Hans status på FB ble følgende: «Så hyggelig når jeg og hundene skal ta en kveldsdukkert og du møter romfolk som vasker underlivet sitt, blir bare kvalm jeg».

Så begynte kommentarene å komme: «æsj» og «det pakket skulle vært jaget ut av landet». Altså folk er lei av hvordan dette folket holder på og ødelegger i samfunnet. Nok er nok.

Videre kom kommentarer som «skulle vel bare skylle gonoréen», «de må jo sørge for at det ikke blir mugg der».

Det at de fleste syntes dette var vemmelig ble plutselig til en tråd med svart humor. Og jeg tenker at når disse menneskene får seg til å gjøre slike ting som å vaske underlivet i andres påsyn, legge igjen avføring i barneparker og på kirkegårder, og stjele roser fra våre avdødes graver. At de bryter lover med å blotte seg, gjøre hærverk og stjele, da har jeg ingen betenkeligheter med å latterliggjøre dem eller henge dem ut som svinete kriminelle. Det er jo hva dem er.

Så dukket det opp noen kommentarer i tråden skrevet av noen som mente dette var hatkommentarer og rasisme. At det er synd i romfolket, og spørsmål om hva vi hadde gjort hvis vi var i samme situasjon.

Vel, jeg hadde ikke bæsjet i barneparker og på kirkegårder, jeg hadde ikke stjålet roser fra gravene, og jeg hadde ikke blottet meg og vasket underlivet på et badested der folk ferdes hele tiden. Det kan jeg virkelig si dere!

Men disse to jentene som kommenterte mente da altså at det var greit. Jeg hadde fått noen drinker innabords og postet da et bilde av et kvinnelig kjønnsorgan i tråden med teksten: «mener dere at når en skal gå en tur til byen, en tur langs elva, når en skal til badestranda så er det greit å møte dette??» 😳

Det gikk under to minutter så var bildet og teksten slettet og jeg fikk tre dagers karantene på Facebook, så nå får jeg ikke postet noe på 2,5 dager.

Uffda 😂😂😂

Er dette greit å trykke i trynet på folk??!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#facebook #underliv #intimvask #kjønnsorgan #romfolk #respektløshet #blotting #hærverk #tyveri #kriminalitet #svarthumor #samfunnsproblem #tigging #forbytigging #innvandrere #ulovliginnvandring #ulovligheter #hat #avsky #karantene

4 kommentarer
    1. Rasisme???! Nå begynner jeg å fnise ukontrollert igjen… “Feilen” er altså å si høyt hva slags folk som driver med krenking av den offentlige bluferdigheten…? Eller…? Hvis vi skal få bukt med et problem, så er første skritt å tørre å beskrive/snakke/utrede ALLE aspekter uten å fortrenge / stikke ubehagelige fakta under stolen. Fortielser og sensur har aldri løst problemer! Å svine til – og blotte seg – på offentlige plasser mm er så respektløst og ufyselig at jeg blir skikkelig kvalm. Det er da også forbudt – eller er det fritt fram nå???
      Disse som trakk inn svineri ved Sognsvann har jo egentlig samme syn, men velger å stoppe all debatt med å slenge rasismekortet i bordet. Og jeg beklager IKKE at jeg ler og blir galgenhumoristisk når jeg ikke får lov å kalle en spade for en spade!
      Nå må folk slutte med å la seg stoppe av ordet rasisme! Dette er et ord som knebler enhver diskusjon og ordet har mistet både innhold, mening og slagkraft i mine øyne! Kall meg bare rasist – etterhvert har det blitt slik at jeg ser på det som en hedersbetegnelse, på linje med “jøssing” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg