Toppblogger som anmeldte vold, blir tiltalt!

Ifølge toppbloggeren selv ante hun ikke hvem mannen var da han og kjæresten hans kom bort til toppbloggeren og hennes venninne. Venninnen kjente heller ikke paret.

– Han sa at venninnen min kunne bruke karatespark mot sånne som meg. Vi begynte å le og trodde han tullet. Vi forventet at han kom til å gå bort, men han ble stående. Han begynte å bli ufin og kalte meg stygge ting, så vi ba han bestemt om å gå. Det var tydelig at han ikke likte meg og ville skape ustemning. Plutselig kjente jeg at jeg fikk en drink i ansiktet. Jeg fikk sprit inn i øynene og kjente at det svidde. Jeg fikk panikk og kastet glasset jeg hadde i hånden den retningen hvor spriten kom fra. Jeg så ingenting, jeg var i sjokk, redd og kastet armen ut i ren refleks. Det var aldri meningen å treffe ham, men han hadde uflaks forteller hun.

Det endte med at toppbloggeren som er i 20-årene, selv ble tiltalt for vold mot mannen som er kampsportutøver. Gjett tre ganger hvem dette er!

Toppbloggerens forsvarer er Cecilie Nakstad.

Hmm…. hadde vært moro å være «flue på veggen» da dette hendte. Men tenker min egen lille fest i kveld får meget bedre stemning. Gleder meg veldig, blir litt spesielt, det skal lyne og tordne gjennom hele festen, det kan bli interessant. Men da er det kanskje mulighet for litt høyere musikk enn vanlig uten at naboer skal bry seg 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#blogger #toppblogger #tiltalt #vold #kampsport #kampsportutøver #vold #konflikt #forsvarer #cecilienakstad #bursdagsfeiring #feiring #lyn #torden #musikk

6 kommentarer

Siste innlegg