Dagen min startet med «Drosje-Allah» 😡

Var litt sent ute til malekurs og terapi i dag morges jeg. Ikke uvanlig da jeg har en pustesykdom som sliter på meg og går ut over nattesøvn. Blant annet derfor jeg har fått innvilget noe som heter TT-kort som gir meg noe drosjerabatt.

Jeg synes det er helt grusomt å bli hentet av en elendig norsktalende sjåfør som kjører rundt med knust frontrute og høy «musikk». Folk må få lov å like den musikk de vil, men dette var ikke musikk for meg som betalende kunde, det var «religiøs» propaganda med styrke. «Kaybarr kaybarr ja jahod, omba allah yuhuhuuu ååååh». Noe sånt. Jeg ble sur og reagerte, han ville ikke slå av, men dempet musikken. Jeg lot det være greit, skulle ikke så langt, men faen heller. I tillegg var det en figur på dashbordet under speilet. Og koranen.

Er det slik det skal være fremover nå?

Og nå er det slik at nær 500.000 utenlandske statsborgere som har stemmerett ved neste valg. Mange har bare bodd her i noen måneder og har fått stemmerett. Det henger ikke på greip. Skal man ha stemmerett i Norge burde man være norsk statsborger og være forpliktet til landet man skal bestemme over.

Det mener jeg, hva mener du?

Link: Valgordningen bør endres!

Er det slik at vi skal våkne opp her i Norge, og idet vi går ut av leiligheten vår, forlater hjemmet vårt for å dra til skole, jobb, lege, kurs, terapi eller hva det måtte være, så skal vi måtte tåle ideologisk islamistisk propaganda til og fra?!

Etter opplevelser jeg har hatt selv, og kunnskap om islamsk syn på kvinner, homofile, tvangsekteskap, barneekteskap, incest, lemlesting, pedofili og så videre, så skjønner jeg godt at folk får angst og depresjoner.

Siste dagene har jeg lest en del om folk som ikke tør gå på nærbutikken å handle seg mat engang.

Dette er Norge 2018, er det virkelig slik vi vil ha det?

Engasjer dere folkens, gjør noe, ikke bare tull rundt i et 17.mai tog hvert år og vift så «stolt» med flagget. Jeg synes ikke disse tingene er så jævlig mye å være stolt av!!

Ellers har jeg hatt en veldig fin dag i dag, takk for at dere leste!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!

#religiøspropaganda #religion #propaganda #drosje #taxi #fremmedspråklige #innvandrere #koranen #islam #islamister #muslimer #islamisering #stemmerett #valg #utlendinger #statsborgerskap #valgordning #ideologi #ideologiskpropaganda #homofili #kvinneundertrykkelse #incest #barneekteskap #tvangsekteskap #lemlesting #pedofili #angst #depresjon #terapi #norgesflagg #nasjonaldagen #grunnlovsdagen #norge2018 #norge2019 #norge2020 #norge2021 #norge

15 kommentarer
    1. Herregud så idiotisk! Han skal ikke spille egen musikk i det hele tatt, så lenge KUNDEN ikke liker det, spør du meg.
      Det er kundene som betaler lønna hans, da må han behandle de godt.
      Hater å bli prakket på religion og tro av folk 🤬 det hører ikke hjemme noe sted.
      Folk kan tro på hva faen dem vil, men da får de holde det for seg sjæl!

    2. Mette: Bryr meg lite om pisataarnet, se heller paa det knuste frontvinduet. Hadde det ikke vaert for musikken og holdningen til araberen, så hadde jeg vel egentlig ikke brydd meg i det hele tatt om noen av effektene rundt. Det ble alt i alt veldig overveldende etter jeg spurte sjaafoeren om han kunne skifte musikk eller slaa av. «Min bil» sa han.

    3. Tror de fleste som tar taxi ikke vil ha høy musikk under kjøreturen. Sjåføren må ta hensyn til kunden selv om det er “min bil”.

    4. Er helt enig med du – nå må folk VÅKNE!!! Jeg ser med skrekk og gru på den utviklingen som har pågått de siste årene og syns det faktisk har eskalert noe voldsomt den siste tiden.
      Jeg har ikke noe imot at vi – Norge skal ta imot de som virkelig trenger å komme bort fra sitt land pga krig og forfølgelse. MEN det er ikke det samme som at de vi tar imot, skal få like rettigheter som oss etnisk norske bare de snart kommer over grensa.

    5. musikken skal ikke bare dempes men slås av før kunden stiger inn i bilen,å få frontruta ødelagt og må vente noen dager for å få den skiftet er vel helt vanlig og ingenting å henge seg opp i.

      1. «musikken skal ikke bare dempes mens lås av før kunden stiger inn i bilen». Hvor står det skrevet?

    6. Hei
      Det rr ikke tillatt å kjøre med knust rute….
      Ta Drosje no hans og rapporter han , da er han ferdig.
      . Bruk mobilen til opptak…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg