«Morra di må være glad i snurrebass!?!!»

Plutselig stod jeg der og fikk høre at jeg er hårsår, negativ, at jeg må endre meg, at bloggen min er negativ, at jeg er stygg og så videre og så videre. Og vedkommende rettferdiggjorde det hele med at hun «bare» sa ting som de er, og det måtte jeg da tåle.

Jeg tåler mye, men sannheten er at jeg sa en dum spøk i firetiden på natten etter flere timer med alkoholinntak «moren din må ha vært veldig glad i snurrebass», men den var ihvertfall ment som spøk, din reaksjon, dine uttalelser var ren ondskap! Jeg har ikke nevnt til venner eller i bloggen her ti prosent om hvor stygg og ufyselig du var.

Dette er en stund siden nå, men etter du valgte å takke nei til selskap hos meg og snuppen min, og kansellere invitasjonen til ditt 50årslag nylig. Så da har jeg sett meg fram til å finne anledninger til å ta samme spøken med andre mennesker. Sist i dag da ei som jobber på huset der atelieret «mitt» er, hvor jeg maler bildene mine, fortalte hun at hun har to eldre halvsøstre, så dro jeg samme spøken. «Morra di må ha vært veldig glad i snurrebass», og hun svarte «ja, haha, et sted må jeg jo ha det fra».

😂

Et herlig svar!

😂

Og jeg tenker at det er godt å bli kvitt noen som man må akte seg for, og passe på ethvert ord en sier for å ikke tråkke noen på tærne. Jeg tenker at folk som kjenner meg bare bittelitt vet at jeg aldri ville sagt noe slikt med (v)onde hensikter. Jeg lærer av det meste jeg gjør, og i denne saken har jeg lært at jeg skal ikke gå rundt å angre på denne spøken, jeg får heller være takknemlig for å slippe å ha folk rundt meg som skal tenke det verste om folk. Hårsåre folk som tilegner andre onde hensikter som ikke finnes. Det er slemt. Jeg vil ikke ha mennesker i livet mitt som er bevisst slemme.

Og til sist, mennesker som dyr, er glad i sex, vi puler og knuller og sutter og homper og rir – noen ganger blir det barn av det. Helsøskeen, halvsøsken, stesøsken, mine, dine og våre barn. Vi er i 2018, get over it!!

Ha en orgasmisk fin tirsdags kveld alle sammen!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#kritikk #spøk #ond #slem #morradi #akteseg #ho #snurrebass #sex #hårsår

😂😂😂😂😂😂

4 kommentarer
    1. Absolutt ikke noe å angre på den spøken 😀 Enkelte trenger å loosen up 😀 Jeg hadde bare flira 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg