Når en nesten ikke greier noe..

Lørdag kveld fikk vi venner på besøk. Først var det én venninne som skulle komme og ta noen drinker og høre på musikk sammen med snuppen min og meg. Så pratet snuppen min med ei annen venninne i Oslo, og hun ville veldig gjerne også komme på besøk. Og så fikk jeg melding fra en annen venninne igjen. Så ringte et vennepar. Så fikk vi melding fra enda en venninne. Så da ble vi plutselig et helt gjeng. Det var virkelig moro, og jeg håper sånt noe skjer litt oftere, for jeg elsker besøk av venner.

Utpå kvelden dukket en bekjent til opp, og etter det kom tre stykker til. Et nabopar og en kompis av dem. Plutselig satt vi her 12 stykker, og det begynte med at vi skulle være bare oss og én eller to venninner. Haha, I love it!

Men det var lørdagen. Søndagen var ikke like moro. Ikke fordi jeg var fyllesjuk eller noe. For det var jeg ikke i det hele tatt. Men jeg har cfs og osas, og det slo veldig ut i går, altså søndag. Jeg sier ikke at festen i forveien ikke hadde noen innvirkning, men jeg er veldig glad for at vi hadde den festen, og at jeg faktisk har dager der jeg får kjenne på livet, hvor godt og fantastisk det er.

Men etter den søte kløe kom den sure svie.. jeg klarte nesten ikke å holde øynene åpne, og jeg holdt sofaen mest mulig for å ikke gå i dørken av utmattelse. Likevel greide jeg i løpet av dagen å rydde kåken, ta oppvasken, og lage deilig søndags-lasagne. Det var på ren viljestyrke. Det ristet i beina, leggene var som gelé.. å skrive blogginnlegg var umulig, når jeg prøvde falt jeg bare sammen. Joda vi hadde en liten fest her, men jeg satt hele kvelden på min plass, danset ikke, var ikke på byen… var helt rolig.

Jeg har opplevd å bli slik som dette i flere dager etter hverandre, en uke, to uker. Men det er «lenge» siden. Derfor tenkte jeg litt på det i går at nå skjer det noe, dette blir ikke lett.

Men i dag var jeg oppe tidlig. Snuppen min også. Han lagde frokost, eller brunsj om dere vil. Så gikk jeg inn til sentrum på behandling, og etter det ble jeg hentet av ei venninne og ble med henne på shopping på IKEA. Det var vi i flere timer. Tre og en halv time faktisk. Hun liker å bruke penger, og vi hadde begge behov for å få litt planter i hjemmene våre etter en lang vinter. Så for min del ble det én stor fredslilje, en tomatplante, og en orkidé og en plante jeg ikke kan navnet på, men det er den rosa midt på bildet. I tillegg ble det en enkel billig stålampe til blomstene, masse telys og duftelys, noe småtterier og to pizza slices før vi tok veien hjemover igjen.

Jeg er så utrolig takknemlig for denne dagen, for alle dager som er så fantastiske – ja til livet ❤

Takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#venner #fest #sammenkomst #cfs #osas #sykdom #shopping #ikea #findag #fantastiskedager #livet #jatillivet

10 kommentarer
    1. Så koselig du fikk en sånn opptur !! 😀 lett å tenke seg ned ved å bli livredd at alt går i dass.. får holde seg positivt og stråle! Enn hvor vanskelig det kan være

    2. Hehehe.. Liker å bruke penger faktisk🤣 Men, vi fikk jo shoppa masse fint da😘 3 timer på Ikea gikk fort i dag😄 Takk for turen❤

    3. Lene: Hehe.. mente det var det du sa, hihihi 😉 og det er viktig at stanga har riktig farge LOL som sagt dette gjorde seg, saa igjen, selv takk – storkosa meg <3

    4. Alle trenger en opptur Roger :=) Synes du er utrolig tøff,som tok turen til Ikea,dagen etter. Ha en fortreffelig fin 1 Mai. :=)

    5. Koselig med venner på besøk, og hele 12 stykker. Må ha god plass i heimen dere da? Men dett blir mye rot etter en slik fest. Men en slik festskaper minner.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg