Stories from Norway: «Skrik-tyveriet» – så dere meg?!

Mandag var 6 episode av Stories from Norway. Den episoden jeg var med i. Det visste jeg ikke før i dag.

Jeg var med på to innspillinger til den episoden. En dag på Oslo Plaza, og en dag i Holmenkollen.

Meg som vekter helt til venstre.

En kald opplevelse.

Men artig å ha vært med på.

Her jeg han forbipasserende sivilpoliti i skinnjakke til høyre for «Ylvis»

Passerer..

Meg i skinnjakke og hvit skjorte med effekter.

Sitter helt bak til høyre, ser meg ikke selv, men vet jeg er der, lol. Kanskje jeg vises på stor TV-skjerm. Bruker bare en iPhone selv.

Skrik 😱

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#ylvis #tvserie #tv #storiesfromnorway #episode6 #vekter #lillehammeråpningen #holmenkollen #skrik #innspilling #plaza #sivilpoliti #spaner #osloplaza #oslo #statist #tvn #musikal #komedie #tvnorge #skriktyveriet #dplay

2 kommentarer
    1. Dette er en kul hobby du har. Jeg veit at den serien går på TV men man kan ikke få med seg alt heller. Mulig jeg sjekker serien i løpet av helga på nette.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg