Hat meg alt dere kan, det endrer ingenting!!

Slenge dritt om alt og alle?? Jeg har da bare vært hyggelig mot deg Morten Brastad!! Vi er ikke venner på Facebook, men det er da ikke noen grunn til å være uvenner. Sist du og jeg møttes så snakket vi og lo, så dette kom virkelig som en overraskelse..

Jeg vet at dette du skriver er etter at du leste et av mine innlegg som en Jan Kenneth Wiker delte om Sportspuben. Jeg har ikke sendt deg innlegget! Synd at du velger ta det personlig og baksnakke og henge meg ut på Facebook helt uten grunn. Og det er da ingen som tvinger deg til å lese blogg uansett hvem som legger ut, skriver, eller deler. Det er ingen som har holdt en pistol mot hodet ditt og tvunget deg til å lese, er det vel?

Link: Strømsø Sportspub Drammen

Så med det mener du at du er bedre Morten? Gjør det deg bedre å skrive dritt om andre på Facebook? Gjør det deg bedre å lage en blogg med intensjon om kun å rakke ned på én enkeltperson?? Tenk litt over hva du skriver!!

Og lykke til med bloggen!!

Ser du har vanskeligheter med å følge dine egne råd Einar Brøndbo. Regner med det er jeg som er «trollet» 😉

Madonna?? Whuut?? Så saklig fra en 50 åring i dameklær 😂

Du og jeg er UVENNER Einar Brøndbo, og det du skriver er meget spesielt. Hvem er det du er venner med? Og hvem er det du ikke er uvenner med? Du kaster stein i glasshus nå. Og bare for å ha det sagt så hater jeg ikke Sophie Elise, jeg bare misliker MYE av det hun står for, og jeg har meninger. Og jeg er vel ikke den eneste som stemte FrP ved valget, lol..

Venner?? Bekjente.. Hvem??? Skybert Åberg?? Har aldri nevnt han!!

Så du er den mye omtalte «stalkeren» Einar Brøndbo?!! Når du sier det så, vi ser jo alle hva du skriver – så da er det bare å bruke Google:

«bunnytrash.blogg stalker»

Eller er det nok å lese denne: LES DENNE!!

Snakker om å reflektere over egen adferd, dikter op ting, sigøynere og hvermansen.. forresten hvordan reagerte du da du ikke fikk komme på fest til Tom? Og var det du eller jeg som fysisk ble kastet på hodet og rævva ut av lokalpuben? Utvist 4ever! Kan med handen på hjertet si at noe slikt har aldri skjedd meg. Og hva med din mor.. snakk om selvinnsikt!

Du må bli EDRU for å kunne oppleve ting!! Er vel en del bedrifter som selger alkohol i byen her som ligger i underskudd etter du flytta fra Drammen. Og hvorfor flytta du? Fortell gjerne!!! 😉

Tror det er mange som ikke vil inrømme at de liker å lese bunny.blogg.no 😉

Og angående Rednecks, snuppen min og jeg dro en gang på cruise med langt over hundre Rednecks, det var bare moro 🙂 Kjempemoro var det ;-*

Det er vel ikke Amalie som trenger å «wake-up», det er heller du Einar som trenger en «reality-check». Du driver å skriver om og om igjen på Facebook, og sier til folk at jeg henger deg ut, skriver usannheter om deg osv. Og nå er det min livsgjerning? Du er bra høy på deg selv, jeg bruker ikke tenke på deg engang, har ikke ofret deg en tanke på nesten et år, og nå er du igang igjen!!

Du klarer ikke slutte tenke på meg du, du er sykelig betatt, men beklager, det er IKKE gjensidig!!!

Men Joda, helt ærlig, jeg har nevnt ditt navn i ETT blogginnlegg, det var 14.03.17, og jeg anbefaler ALLE å lese!!!

Link: Einar du er sååå kuuuuuul!!!

Bare denne diskusjonen her gir deg vel svar på dine spørsmål Amalie?! 😉

Venner og kollegaer??? Haha!! Hvis dine bekjente har lest min blogg om en som roper stygge ting til meg på byen, truer med å ødelegge forholdet til snuppen min og meg, sender stygge SMS, ringer meg, og legger inn trakasserende meldinger til og om meg med navn, og som anonym og med pseudonym, så vet dem at det er deg det handler om??!!!

Ok..

Det forklarer jo en hel del…!

Amalies agenda er vel lett å tyde, men hva er din Einar? Glem at jeg spurte, for det er faktisk enda tydeligere nå!! Og hva er det du ikke har tenkt å legge ut på internett?? Dette ER internett!!!

Eneste sannheten fra deg her er at dette har nå pågått i flere år. Og hvem henger ut hvem?? Det ser vi jo her på veggen til Morten… jeg bare svarer. Kunne dessverre ikke delta i diskusjonen på Facebook hvor Morten og du har blokkert meg fra å se. Derfor tar jeg det her.

OI!! Og her kom det jaggu en TRUSSEL. Og du er ikke involvert??!! Rart det der, siden det er du som kommer med trusselen…

Les gjennom diskusjonen en gang til. Et slikt menneske vil jeg ikke sitte i samme rom som. Ondskapsfull, sjalu og slem!! Fysj!!

Og trusler, jaja.. ikke førstegang derfra..

Er du enda sur for at jeg sletta deg på grunn av drittpratet om folk jeg kjenner og omgås?! Tydeligvis!!

Faktasjekke?? I bloggen min skriver jeg om mine egne tanker og opplevelser, hvordan skalndet faktasjekkes? Du bare skriver dritt her fordi det er hva du er. Tosk!

Du synker bare lavere og lavere. Jeg syntes du sank utrolig lavt når du skrev det med ‘gener’, men du du klarte å nå bunnen før du i dag sendte «Og det jeg nevnte med gener, så er vel heller ikke faren din helt god…». Men det kan du jo diskutere med Einar, han og faren min er jo faktisk veldig gode venner!

Ingen er mer hatet en den som sier sannheten, så hat meg alt dere kan, det endrer ingenting!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg