Todelt penis – et mareritt!

Jeg vet at mange mennesker plages med mareritt, og jeg har vel hatt noen selv i mitt liv. Men jeg har aldri vært plaget av dem. Det kan vel ha med det at jeg har hatt utfordringer nok med virkeligheten, altså med det som har skjedd og skjer i våken tilstand. Det å våkne skrikende og svett på grunn av mareritt har aldri vært et problem for meg.

Joda, jeg har våknet av drømmer, glade, våte, sinte, triste og ekle drømmer. Men det mest på grunn av innlevelse tror jeg. At det har blitt så ekte og realistisk at jeg har trodd jeg var våken.

Før jeg fikk diagnosen Osas, som gjør at jeg våkner hele tiden av pustestopp og sjelden og aldri får tid til å drømme så kunne jeg oppleve å ha veldig aktive drømmer.

Engasjerte samtaler og diskusjoner i søvne gjorde ofte til at jeg ropte slik at jeg vekket meg selv. Mange ganger har jeg våknet av å ha bedt noen i drømmen å reise dit der hvor solen aldri skinner, hahaha..

Men joda, jeg har opplevd noen ekle drømmer. Jeg har også hatt noen som gikk igjen og igjen. For eksempel en drøm hvor jeg mistet tennene mine, tann etter tann. Ganske detaljert drømte jeg at en tann ble løs, så mistet jeg den. Og så på nytt, en til løs, og så mistet jeg den også. Og så plutselig mistet jeg alle tennene mine. Den gang våknet jeg noen morgener og kjente etter om tennene mine fremdeles var der dem skulle være.

Dette var mange år før jeg fikk diagnosen periodontitt og begynte å slite med tennene. Lurer på om det er noen sammenheng? Visste noe inni meg allerede den gang at jeg skulle få diagnosen og begynne slite med tennene, som jeg nå har gjort i noen år?!

Neste måned skal jeg opereres i munnen. Fikk faktisk påminnelse på SMS fra sykehuset i dag.

En annen drøm som har gått igjen er om penisen min. Den drømmen hadde jeg også over tid. Og etter å ha drømt alle drømmene om tennene mine, fått periodontitt, vært hos flere tannleger og spesialister, og skal på sykehuset neste måned, så er det veldig guffent å tenke på om kan være sammenheng mellom drømmene og hva som skal skje i framtiden.

Drømmen var slik at jeg kunne drømme at jeg i forskjellige situasjoner som… helst når jeg onanerte eller hadde sex så knakk penisen min. Den knakk og delte seg da fysisk i to. Jeg satt så med den ene ytterste delen i hånden og kjente panikken bre seg og visste ikke annet å gjøre enn å prøve sette den på plass. Så da satte jeg den på plass, og da hadde jeg plutselig en hel flott penis igjen. Men selvfølgelig våknet jeg om morgenen og måtte sjekke om det var noen fare for at den skulle falle av.

Psyyykt? Heheheeehh.. Noen som har noen anelse på drømmer? Er det bare jeg som finner det merkelig at jeg hadde mange gjentatte drømmer i mine yngre dager om å miste tenner, så skulle jeg etter flere år faktisk få diagnosen periodontitt?

Kommer penisen min til å falle av?

Hva er egentlig drømmer? Kan de ha sammenheng eller bety noe?

Takk for at du leser!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#mareritt #drømmer #virkelighet #drømmetolkning #osas #pustestopp #peridontitt #underbevissthet

4 kommentarer
    1. Drømmen om å miste tennene, at de råtner eller bare faller ut er ett av de vanligste marerittene folk har. Det skal visstnok bety at man er redd for å miste kontrollen. Har selv hatt den drømmen mange ganger, spesielt i slitsomme faser av livet. Det er en liste med de mest vanlige drømmene folk har hvis du googler det. Der ligger den drømmen om å miste tenner. Den andre drømmen er jo litt mer spesiell. Men det finnes bøker skrevet om drømmetydning hvis du synes sånt er spennende 🙂

    2. Maria: Synes ikke det er spesielt spennende, vet ikke om jeg tror på slikt engang, men som jeg skriver i innlegget saa synes jeg noe er for spesielt til aa vaere tilfeldigheter..

    3. Huffa meg håper ikke det stemmer at drømmer er en forutanelse for det,for jeg har tilbakevende drømmer om å miste tenner…vil ikke ha tannkjøttsykdom.. ikke vil jeg ha penis heller:p det har jeg drømt at jeg hadde…onanerte i en ullsokk hahah:p har ofte drømmer,og mange ganger sier jeg til meg selv i drømmen at dette er bare for sært!! Må være en drøm,og så bråvåkner jeg av at jeg ler:)))))

    4. wenchepia: Hahahaha… du vil ikke ha penis, aa joda, hahaha, – en god latter forlenger livet heter det visstnok – heldig du du som har mange droemmer som faar deg til aa le.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg