Jeg var på Ice Awards – moro, moro!

Rett før jul var jeg statist på Ice Awards som er den nye reklamekampanjen til Ice (Net). Plutselig nå i helgen oppdaget jeg at reklamene er ferdig og lagt ut. Jeg ble ganske forbauset over hvor fort det gikk. Er jo bare en måned siden eventen.

Jeg er med i flere klipp, men det går så fort at man legger ikke merke til menneskene som sitter i publikum. Like greit egentlig, da dette var rett etter at jeg barberte hodet på grunn av psoriasis.

Anyway, nok en morsom opplevelse. Under er link til Ice sin side og der finner dere reklamesnuttene fra Ice Awards. Klarer dere se meg? 😂 lol

Link: Ice Awards

Dette er ikke ment som reklame for Ice. Jeg vet ingenting om hvor bra eller dårlig dem er. Jeg får ikke betalt for å vise dette i bloggen min, og jeg bruker ikke Ice selv.

Dette er bare for moro siden jeg selv er med i reklamene 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#ice #mobil #mobildata #data #iceawards #statist #reklame #smårolle #innspilling #statistogsmåroller #onecall #nydalen #oslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg