De filmfolka, de filmfolka..

Dagene mine er litt «opp og ned» for tiden, men det går bra. Veldig glad for at jeg har litt av hvert å ta meg til for tiden..

Med det sagt så tenkte jeg at jeg skal fortelle litt om mine tre siste statist-oppdrag.

For åtte dager siden var jeg på oppdrag i Holmenkollen. I forkant av oppdraget fikk jeg beskjed om å kle meg i klær i skarpe farger, for eksempel knall rød boblejakke. Innspillingen skulle forestille tidlig 90-tall.

Jeg fant fram klær, kledde meg i et «kostyme», tok med meg et alternativt i trillebagen. Når jeg kom på sett ble jeg ikledd en vekter-uniform. Og de andre statistene som ikke var politi eller vektere fikk utdelt hvite ponchoer å ha på seg.

Hahaha.. så mye for de knalle fargene.

Neste oppdrag, nå for to dager siden, var i Oslo ved ambassadene bak Slottet. Beskjeden var å kle meg «sommerlig» da handlingen skulle være på sommeren i juli/august.

På området hadde de plantet blomster ned i den frosne bakken og greier. Vi statister satt i timesvis i en buss. Tre timer tok det før vi fikk kaffe. Fem og en halv time tok det før jeg ble tatt til opptak. I sommersko og greier ble jeg plassert i bakgrunnen med en blitz, jeg skulle blitze alt jeg kunne under filmingen. Så jeg ble ikke med på opptaket, bare blitzen, som effekt.

Så mye for de sommerlige klærne, sommersko og frosne «tottelotter». Haha..

Så var det i dag. Et oppdrag jeg fikk der jeg skulle være en kriminell fange i en transporbil fra et fengsel til et annet. Fikk beskjed om å tenke «bad guy», tok på meg en mørk hettegenser, «daffebukse» og slitte gamle briller, og igjen alternativt tøy i trillebagen. Jeg ankom location, fikk da full politiuniform å kle på meg. Hahahaha.. kriminell??!! 😜

Så slik er statistlivet. En vet egentlig aldri hva en kommer til. Men jeg koser meg med oppdragene. Masse spennende mennesker, og mange interessante situasjoner.

Innspillingen i dag tok to minutter, og jeg vet jeg at jeg blir med i serien, ikke klipt vekk. Og det blir en «close-up» av ansiktet mitt. LOL. Ooææææ..

Sistnevnte er en TV-serie som kommer på TV3 til våren. Da får dere se noen sekunder av «Bunny Trash» i full uniform 😜

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#statist #holmenkollen #ambassaden #oslo #filminnspilling #filmopptak #filminnspillinger #projectnorway #storiesfromnorway #rekyl #skuespill #skuespiller #politi #vekter #statistoppdrag #tvserie #tvserier #tv3 #netflix

4 kommentarer
    1. Så artig Roger 😍 Dine 5 minutter som kjendis 😊 Plutselig blir du skuespiller skal du se 😄😄❤

    2. Marianne Furuhaug: Hahaha.. tror ikke det nei, men skulle gjerne hatt en film-rolle med litt betydning og noen replikker. Et slags «testamente» før man «ender under torva» 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg