Tusen takk for denne uka ❤

Min følelse av søndag er når det er ‘tungt’ i hodet når jeg åpner øynene første gang, og kroppen protesterer mot enhver bevegelse. Når jeg tvinger meg selv i søvn ‘bare litt til’ for å bli litt mer ‘normal’ når første fot settes ned på gulvet.

Min følelse av søndag er når jeg konstant har lyst på noe å ‘putte i hullet’ og jeg stadig kikker innom kjøkkenskapene for å finne noe som jeg vet ikke er der.

Min følelse av søndag er når jeg tenker på ost- og baconburger og sushi, men gidder hverken gå til sushibaren et kvarter herfra, eller gatekjøkkenet som er i samme gata som jeg bor i.

Min følelse av søndag er når øyelokkene er tunge, og jeg blander mocca, kaffe, oboy og Baileys og nyter den liggende på sofaen.

I dag har jeg 100% søndagsfølelse.

Takk til alle som har gjort denne uka så bra. Alle på innspillingen av Ylvis på mandag. Teamet fra Concorde TV. Folka på AniCura Dyreklinikk som tok seg så fint av Ella.

Takk til alle på Energihuset her i Drammen, og Drammen Maleklubb.

Takk til Hedman multimedia og teamet jeg spilte i promofilmen sammen med, som kom ut denne uka.

Link til: Promofilm Hedman Multimedia

Takk til Norwegian airlines som fikk meg trygt til og fra Budapest, og takk for kredittkortet jeg omsider fikk, jeg elsker det.

Takk til Kreativ Dental klinikken i Budapest og tannlegen min der som mener jeg er den mest utfordrende pasienten han har hatt.

Takk til Danubious Hotel Arena. Og i det hele tatt alle som påvirket oppholdet i Budapest.

Takk til Yellow Bird, Viaplay og TV2 for at jeg fikk være med i sesongavslutningen av Okkupert sesong 2 (episode 8) som kom ut nå på fredag.

Link til sesong 1 og 2: Okkupert

Takk til Bibbi, Erik, Erik, Åge og Hanna for flott fest, champagne, glitter og glam, hyggelig selskap og tur på byen i går.

Tusen takk til #minlillefamilie, #mylittlefamily, snuppen min, Ella og Ariel for uendelig kjærlighet, kos og lykke.

Og takk søndag for at du gir meg denne dagen for å hente meg inn før en ny uke. Jeg har då mye å være takknemlig for, og jeg gleder meg til å sette foten inn i den nye uka.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oslo #osloplaza #ylvis #ylvisinnspilling #statist #storiesfromnorway #skrik #unionscene #drammenmaleklubb #budapest #kreativdental #tannklinikk #ungarn #bibbi #glamfest #glitterfest #champagnefest #temafest #ella #ellamadonna #labb #skadetlabb #dyreklinikk #veterinær #arielmadonna #ariel #okkupert #tvserie #tv2 #jonesbø #nettserie #okkupert2 #erikskjoldbjærg #yellowbird #viaplay #janneheltberg #henrikmestad #eldarskar #anedahltorp #statistrolle #skuespill #danubiushotelarena #arenahotel #kunst #energihuset #kunstutstilling #promoteringsfilm #promo #promofilm #hedmanmultimedia #anicura #forstuelse #norwegian #forstuetlabb #innspilling #raddisonhotel #geirkvarme #concordetv #tvserie #ylvisserie #filmopptak #hedman #hedmanmultimedia #promoteringsfilm #reklame #søndag #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg