Min første promoteringsfilm.

Som jeg fortalte i går i mitt forrige blogginnlegg så er promoteringsfilmen jeg var med å spille inn for noen uker siden nå ferdig.

Den ligger på YouTube, på nettsiden til Hedman Multimedia: www.hedmamultimedia.com, Facebook Hedman Multimedia og Twitter. Den er også sendt til en markedsfører som har oppdrag for filminger og sprees videre fra de nevnte medier.

Som tidligere nevnt så er det veldig moro å være med på innspillinger. Det er ikke fullt like moro å se seg selv når produktet er ferdig. En er sin egen største kritiker. Etter å ha sett denne promofilmen har jeg lært at jeg må prøve å holde haka oppe. Hahaha..

Jeg har siste året tatt av meg cirka 19 kg, men har enda noen kg til som skal vekk. Blant annet et kilo under haka 😂

Anyway, dette er min første promoteringsfilm. Nesten som en reklame, men ikke helt det samme likevel. Min første reklamefilm er for DNB, og den kommer på TV på begynnelsen av nyåret.

Ok, nok skriblerier – her er promofilmen: Link!! (YouTube)

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#promoteringsfilm #promo #promofilm #hedmanmultimedia

4 kommentarer
    1. Hei igjen, og takk for at du ble med i filmen! Jeg ble dessverre syk og måtte sette alt på vent, helt til nå. Jeg har nå gjenopptatt firmaet, som kun heter Hedman Multimedia. Og flyr drone i tillegg.
      Dere var alle gode, men filmen ble for lang (min feil). Burde vart maks i 2 min. Mulig jeg korter den ned, uten å ødelegge noe, men den gamle skal få være som den er og vil bli værende på YouTube.
      Har foreløpig ingen nettside for firmaet, annet enn på Instagram. Ingen info der ennå. Men er i gang med nye prosjekter. Takker deg så mye for at du ble med i filmen! 😊

    2. Tusen takk, det var hyggelig å høre! Du er i arkivet mitt 😊 Og selvfølgelig skal jeg kontakte deg igjen, samt flere av de som ønsker å være med. Nå blir det musikkvideo og markedsføring for filmmusikk som står for tur 😀 Mer internasjonalt. Setter opp et mannskap over nyttår. Ha en flott uke! 😊
      Setter opp egen blogg for firmaet som du skal få linken til når den er oppe og går.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg