Her er min, får jeg se din?

Det som er koselig er å ha en ‘kosebamse’. Det har jeg. Jeg er 40 år gammel. Og ja jeg har en kosebamse. Hehe..

Eller det er ikke en bamse, det er en pingvin. Han heter Chilly Willy, og han og jeg har en historie sammen.

Den kan du lese her:

Lille Lykkevennen – Chilly Willy <3

Det er ikke slik at jeg koser med Chilly, det er bare utrolig koselig å ha han her. Han gjør meg glad.

Noen andre her som har ‘kosebamse’ eller ‘kosedyr’?

Nå har jeg både fortalt om og vist bilde av min kosepingvin, da kan vel du/dere gjøre det samme?!

😉

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kosebamse #kosedyr #kosepingvin #pingvin #chillywilly

4 kommentarer
    1. Så moro å lese på din nye blogg. Har fulgt deg hele veien fra den gamle og helt fram til nå. Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg