Viste fingern, ropte jævla homo, og truet med vold!

Min lille familie og jeg har nettopp vært en tur på andre siden av elva. Var og handlet Eukanuba hundemat på Pet Zoo på CC senteret her i Drammen.

Etter å ha gjorde vårt ærende skulle vi hjem. Da vi kom til elva før vi skulle gå over brua så passerte en ung mann oss. ‘Jævla homser’ ropte han. Han var på sykkel og stoppet ved foten av brua der han sto å viste fingeren til oss.

Dette er midt på lyse dagen i trafikken her i Drammen. Og vi skulle over brua der han sto. Da vi nærmet oss han så begynte han igjen å messe ‘jævla homser, jævla homo’. Jeg gikk rett opp i ansiktet på han og tok bilde. Han forsøkte å ‘gjemme’ seg, ansiktet sitt, med mobilen sin.

Værsågod dere. Hvor tror dere han kommer fra? Hvilken ideologi tror dere han dyrker? Hvilke lover tror dere han respekterer?

Dette er et økende problem. Stadig flere innvandrere bosetter seg akkurat her vi bor. I samme takt opplever vi økende grad av homohets og trakassering. Det rekker ikke gå dager (flertall) før vi opplever dette igjen.

Så jeg har ingen betenkeligheter med å legge ut dette bildet.

Han fulgte etter oss en stund og truet oss. Vi hadde småjentene med og hendene fulle. Vi svarte ikke. Jeg snudde ryggen til han når han kom opp på siden min. Latet som om han ikke eksisterte.

Jeg vet at noen av dere som leser tenker at dette gikk jo bra, ikke noe å bry seg om, men jeg vet hvordan disse menneskene opererer når solen har gått med. Så joda, det var jo godt at dette var på lyse dagen..

Tusen takk dere som stemmer for at slike mennesker i tusentall blir tatt inn i landet her for å sjikanere, plage, og forsøke ødelegge livet til oss som allerede bor her. Oss som ikke roper dritt etter folk i gatene, oss som bare vil være i fred, gå i fred, og bo i fred.

Og til dere som synes det er greit at disse folkene kommer hit å plager oss homofile. Dere slipper ikke unna dere heller. Dere er vantro dere også, uansett kjønn eller legning, og jeg orker ikke gjenta meg selv med hvordan kvinnesyn de har, og hvordan barn behandles osv. Har dere bare litt mellom ørene så vet dere…!

Link: Angrepet av utenlandske jenter og gutter 22/7-17

Det “morsomme” med hendelsen akkurat i dag var at ‘gaydaren’ min fikk fullt utslag av denne typen. Og jeg vet jo at i islam eksisterer ikke homofili. Ingen muslimer eller islamister er homofile. Men når solen går ned er dem alle – de fleste – sodomitter.

For det som skjer i mørket har ‘aldri’ skjedd.

Jeg har sett det selv, i dobbeltmoralens land!

I islam finnes mange typer seksuelle handlinger, men offisielt ikke noen gjensidig frivillig seksuell handling som homofili. Kvinner og barn blir seksuelt utnyttet av menn. Og når jeg skriver barn, så mener jeg både gutter og jenter.

Link: BACHA-BAZI

Så dere får gjøre som dere vil, stemme Arbeiderpartiet eller WHATEVER. Det er ikke bare oss homofile som blir angrepet og får hverdagen vår ødelagt i vårt eget hjemland.

Før eller senere så har ikke DU noen postkasse å sitte med skjegget i!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#minlillefamilie #jævlahomser #homohets #jævlahomo #ideologi #religion #islam #kultur #islamisme #muslimer #islamister #innvandrere #utlendinger #homohat #sjikanering #trakassering #sharia #homofili #legning #seksualitet #frivilligsex #sodomi #ufrivilligsex #kvinnediskriminering #lemlesting #tvangslemlesting #tvangsekteskap #voldtekt #seksuelleovergrep #utnyttelse #overgrep #seksuellutnyttelse #voldtekt #pedofili #misbrukavmindreårige #seksueltmisbrukavmindreårige #barnebrud #bachabazi #arbeiderpartiet #fremskrittspartiet #frp #drammen #norge

Jeg kommer til å stemme FrP!

36 kommentarer
    1. Han kommer garantert fra Tyrkia (Drammen har blitt en dumpingplass for mange tyrkiske homofile). Offisielt dyrker han ekstrem homofobi og respekterer i det skjulte Pride-reglementet 😀
      Eneste smarte r å stemme frp.

    2. HET: Ja, er ikke mange minuttene utenfor sitt eget hjem før det skjer noe.. De siste fem årene har det økt veldig med innvandrere som sprer hat, de får meg til å hate, og siste året har vært drøyt…

    3. Er ikkje berre innvandrere som er jævlige det er også Norske svenske som kan mobbe i det skjulte

    4. Arve sæterlid: Jeg er veldig klar over at det er homofobe i alle land. Trist men sant. Det er på en måte greit, for eksempel nordmenn, skader oss sjelden med ytringer eller vold. Det er forskjellen. Flere ganger i uka roper (muslimske) innvandrere dritt etter oss. Og ved et par anledninger har de prøvd å skade mopsene våre. Jeg opplever disse tingene, jeg lever i det, så jeg ser ingen hensikt i at noen skal prøve å tettferdiggjøre det med å sette fingeren på andre.

    5. Hallo – hvor blind/naiv går det an å bli ?
      Du oppfordrer til å stemme på det partiet som har stått sist køen for å godta homofiles rettigheter, hvis representanter jevnlig “sparker” etter homofile – partiet hvis venner skal arrangere demonstrasjon i Fredrikstad mot “homomafiaen”.
      Du vil stemme på partiet som er valgt inn i regjeringskontorene med uttalt mål om ØKT innvandring. Partiet hvor mange fremtredende medlemmer er uttalt FOR fri innvandring.
      Må si det – et interessant partivalg du har gjort – du har ikke fått solstikk i sommervarmen ?

    6. Erik Hære: Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Saken er altså slik at FrP er det partiet som har den beste innvandringspolitikken. Innvandrere og særlig islam er farlig for oss homofile, så selv om de har stått sist i køen for å godta homofiles rettigheter, så er de likevel de som gjør mest for oss og holder oss tryggest. Jeg skjønner ikke hvor du har det fra at de har et uttalt mål økt/fri innvandring. Det er jo bare så feil!

      Kanskje det er du som har fått solstikk??

    7. Så bra at du fikk tatt bilde, kan ikke skjønne hva vi skal med all dritten de tar inn i landet. Dessverre er det ikke muslimer med sånne holdninger, men også nordmenn, hadde alle bare kunne godtatt hvert menneske som det er, hadde det vært fred i verden. Håper du slipper sånn sjikanering igjen.

    8. Marit: Se svaret mitt til Arve Sæterlid lengre opp her. Takk for omtanke, men sjikaneringen blir nok ikke å gi seg med det første, vi er plaget med slikt fra utlendinger flere ganger i uken.

    9. Hei. Flott skrevet, og helt sant. Desverre så har vi en gjeng med feil folk her i Norge som dessverre ikke stemmer på rett partiet. Eneste måten å få gjort noe med dette, det er faktisk å stemme FrP. Få dem frem og opp i maktens sentrum. Da vil vi få en forandring her i lille Norge. Kommer gar støre til makta ?? Da blir det bare enda verre. Jeg er også lei av sånn de holder på rundt i landet vårt. Mot alle våre Norske innbyggere. Vi har vært snille med de alt for lenge nå. De dreper, de stjeler. De selger dop, de trakasserer oss nordmenn. De snyter på nav. De befolker NORGE med fult av sine egne, både med å lage så mange unger de kan, for å få mest ut av nav. Pluss å befolke Norge for å ta over landet vårt. Politiet og politikere prøver å dysse ned mesteparten av hva som skjer med bråk og faenskap når det gjelder disse folkene. Bare for att vi ikke skal klage. Men nå er det på tide å få en stopp på dette. La oss få beholde landet vårt Norge.

    10. Hei 😍 Håper det går bra med dere, etter forholdene! Kjempbra skrevet, du har så rett! Ikke bry deg om de få ignorante som bruker hersketeknikk over her, de vet ikke sitt eget beste! J vet hvordan du har d. J kjører buss. Merker de nedlatende blikkene og kroppspråket fra berikelsen vår når de er nødt til å forholde seg til meg! J har fått beskjed om at “damer skal ikke kjøre buss! For det gjør de ikke i Afrika. ” osv osv. J begynner og bli engstelig. J vil da ikke hundre år tilbake i tid! Nå er det på tide å våkne alle ignorante medborgere som setter oss i den verste faren siden krigen 😟 Stå på!!

    11. Ha ha ha, må bare le. Her i thailand så er muslimer på ferie her godt kjent i Ladyboy miljøet, så for meg så er de homser hele gjengen, spesielt de som roper “din jævla homse høyest”.

    12. Egentlig liker jeg ikke at folk blir “hengt” ut med bilde ,men i dette tilfelle synes jeg det er helt riktig.Sånn oppførsel aksepteres ikke.De får komme hit ,får hjelp og støtte,også oppfører de seg slik.Har delt lenken på siden min ,og vet hva jeg skal stemme på..Noe jeg har visst i flere år..Ha en god dag og hils Jan.🐞

    13. , du er homo å være homo ikke bli sint når noen kaller deg for homo. Foressten når dere drikker og prøve seg bare på utelandinger det er ikke bra noen, stakkars han kanskje du plaget han ,du får ikke lov å ta ut bilder av noen uten å spøre

    14. Jeg kom gående med min hund rett bak dere. Fikk med meg at noe skjedde, antok at det var noe i denne retningen, og var forberedt på å dra tak i fyren. Men dere avsluttet det selv rett før jeg nådde frem. Hadde jeg vært et minutt tidligere ute.. Dere fikk såpass hastverk over brua at det ikke falt seg naturlig å rope etter dere etter episoden.
      Han var en, vi ville vært tre.

    15. Det er da merkelig Roger, hvor mye du “snsnubler borti”, bare du går ut av døra. Jeg er homo selv, og bor i nabolaget ditt. Jeg har aldri vært i nærheten av å komme borti så mye trøbbel som du klarer. Jeg vet at du ikke tåler trynet mitt, og det lever jeg godt med. Du kan trygt gå på Palmen forresten, jeg skal ikke vise meg der mer, så får du puben for deg selv,(forresten muslimer det også , hvis du ikke har fått det med deg). Det har aldri slått deg da, at du til tider er verdensmester i å fremprovosere ting og situasjoner selv? I en alder av 46 år, så har jeg da hatt noen ubehagelige opplevelser med våre nye landsmenn jeg også, men ikke hver dag. Jeg er forøvrig mins like synlig som homo jeg, som det du og Jan er.

    16. Eg blir forvanna !!! Du har så rett i at dette er blitt verre ; og at dei er frekkere og frekkere – Og i vårt land ..Godt du tok bildet !Anmeld han for trakkasering da dere hadde barn med, og du har vitne fra han m sykkelen og hund ..det er så viktig at det blir anmeldt ..tenk på alle han roper og trakkaserer daglig ! Desse er noen ekle kryp og blir aldri bedre !!

    17. Einar Gausen Brøndbo: Det er ikke bare jeg som ikke klarer trynet ditt Einar, så du burde vel være den siste til å si noe om hva jeg fremprovoserer. Du gjør det med den ekle oppførselen din, jeg gjør det med å stå for den jeg er, og stå imot drittsekker som deg, Gunn, Kari-Lise, Ali, Muhammed, Mustafa og Khalid. Og jeg lever heller ikke i noen boble der jeg sitter hjemme og på pub og drikker HVER ENESTE dag. Du blir til og med FYSISK kastet ut av leiligheter og puber du besøker. Hallo, ringer det en bjelle??!! Og jeg driver ikke ustanselig å sende meldinger og kontakte folk som ikke bil ha noe med meg å gjøre. Jeg har vært sammen med Jan i snart 11 år nå, og slik forblir det, så FUCK OFF!!

    18. Du kommer med en del påstander som ikke har rot i virkeligheten, selv om noe av alt du har skrevet om meg på nettet stemmer. Jeg kan åpne kjeften min jeg også, for jeg vet en hel del mer enn du aner. jeg husker blant annet da du skulle flytte ifra denne såkalte “snuppen din” jeg, og hva som foregikk i den perioden.

    19. Einar Brøndbo: Der var du igjen, må visst sette på filteret igjen, for du er jo helt besatt. Du må bare true meg så mye du vil, det er så lite av det som kommer ut av kjeften din, eller på meldingene dine jeg skjønner noe av. Alt skjer inni ditt eget lille hode, det er fantasier, ikke virkelighet. Skaff deg hjelp, og et liv!!!

    20. På hvilken måte mener du at jeg har truet deg? Du har skrevet så mange usannheter om meg på nettet, at jeg må få lov til å ta til motmæle. Du har en fantasi som mangler sidestykke. Du får uvenner hvorenn du ferdes. Jeg er ikke fri for synd jeg, og det innrømmer jeg glatt, men du tar søren meg kaka. Du får flere uvenner i løpet av ei uke, enn det jeg klart etter 18 år her i Drammen. Du er jo staurastokke dum. Og som nevnt tidligere; jeg vet mer om deg enn du aner! Det var ikke jeg som starta denne krigen, men nok er nok, nå har du trakassert mine venner og meg over flere år. Vennlig hilsen “Fjærkreet”. JÆVLA IDIOT!

    21. Einar Gausen Brøndbo: Hahaha.. hva slags venner er det du prater om, du snakker om deg selv mr.venneløs.. snakker om å være dum, det er jo du som oppsøker meg hele tiden.. hadde ikke du gjort det så hadde jeg ikke ofret deg en tanke.. rævva mi ler av deg, og det er ikke bare mi rævv som ler av deg hahahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg