Overrasket og rørt: Happy pre-birthday!

Siste helga i denne måneden har jeg invitert til fest. Da skal jeg feire førti år på denne planeten. To dager etter blir jeg faktisk førti.

Det er ikke så lett å lage til fest de datoene. Noen er på ferie, noen jobber sommerturnus og får ikke byttet vakter, noen har et-eller-annet med barna sine, og så videre.

Men fest skal det bli!

Likevel ble jeg både overrasket og rørt når en venninne av meg som ikke kan komme på festen, pga jobb, plutselig gir lyd fra seg.. Hun kom, og jeg gikk ut og åpnet døren. Der sto hun med en flaske ordentlig boblevann i den ene handen, og en pakke i den andre.

Så i dag har jeg hatt en liten pre-birthday her. Jeg kunne jo ikke la pakken ligge helt til bursdagen min, eller til festen. Så jeg åpnet!

Boblevannet var i en vinkjøler. Kjekk og praktisk sak. Og i pakken var to champagneglass av krystall. På bildet ser dere glassene og flaska.

Jeg er heldig som har venner som dere!

Tusen takk Tone og Maja ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#førtiår #bursdag #bursdagsfest #prebirthday #birthday #fødselsdag #førtiårslag #fødselsdagsfest #moro #pakke #venner #godevenner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg