Tusen takk for en fin helg!

Nå er helgen over, og det er greit. Det kommer en ny helg snart, og jeg håper den blir like bra som denne som var. Det blir den sikkert.

Denne helgen har snuppen min og jeg kost oss masse med god mat, snacks og noe godt i glasset både fredag og lørdag. Og jeg hadde det kjempemoro begge kveldene. Så tusen takk til alle involverte. Hanna som var her fredag, og Bodil og Wenche som tok meg med på ‘Rånetur’ etter byen lørdag.

Tusen takk alle dere som jeg møtte ute, og en ekstra takk til snuppen min selvsagt ❤️

Tusen takk til dere som har lest innleggene mine i helgen, gårdagens eneste innlegg var om min venn Beni, jeg håper dere fikk med dere hans historie. Det er viktig å prøve huske på at menneskene en møter er mer enn øyet ser.

Tusen takk igjen alle sammen for at dere er her!

Tusen takk ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#venner #kjærlighet

4 kommentarer
    1. Nawwww dette var super koselig å lese da,ingenting å takke for.
      Vennskap er vakkert som du 💞
      Var jo du som fikk oss med på rånetur å gjorde kvelden super,så takken kommer fra oss😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg