Seksuelt misbrukt som barn.

Nå er det passert en måned siden jeg engasjerte advokat. Og den gang ble vi enige om at hun skulle få alle papirer i saken tilsendt fra politiet nordpå slik at jeg omsider skal få bli satt inn i saken. Det er vel bortimot to måneder siden jeg selv var i avhør hos politiet, og det var 13 januar første gang jeg ble kontaktet av politiet i Harstad. Så til nå burde det være nok av dokumenter og ting på gang at jeg burde bli inkludert i hva som i det hele tatt skjer.

Men nå har jeg fått følgende fra min advokat:

Hei! Jeg har fortsatt ikke mottatt dokumenter i saken, og derfor sendte jeg en purring til politiet på fredag. Jeg skal følge opp denne i løpet av de neste dagene. Skal også høre med det lokale politiet her om de har hørt noe. Holder deg orientert! Vennlig hilsen...”

Er det muuulig tenker jeg??!! Jeg har hele tiden fryktet og hatt angst for at politiet i Harstad skal føkke opp hele saken. Det har jeg sagt til min terapeut også. Jeg sliter med tillit til det offentlige, særlig i Harstad, jeg har opplevd en del ting de årene jeg bodde nordpå, i oppveksten min. Jeg blir ikke forundret over at saken kan bli henlagt pga feil fra politiets side.

En ting er at jeg ikke blir forundret. En annen ting er at jeg kommer til å klikke mentalt! Dette har vært en tung hemmelighet som jeg har prøvd å glemme. Fortrenge. Gravd ned. Lagt lokk på. Å da bli kontaktet, og å ‘komme ut’ å fortelle, gjennoppleve. Det har sugd. Fire måneder har gått, og ikke en dag uten at jeg har tenkt på det. To ganger har jeg “sett” gjerningsmannen. Fuckface!!

Her er det snakk om seksuelt misbruk av mindreårige. Mange mindreårige. Her er en hel gruppe som nå lever i håp om å få noen slags kompensasjon, noenslags rettferdighet, noenslags fred. Her er en hel gruppe som har slitt seg gjennom livet med vanskelige følelser, ptsd, angst, depresjoner, vanskeligheter med å tilpasse seg, tapt utdannelse, tapt barn- og ungdomstid, tapt karriere og inntekt, problemer i familie, seksuelle problemer, problemer med å etablere seg, problemer med relasjon til andre mennesker i det hele tatt – og alt dette på grunn av én eneste ‘person’.

Det er så føkka!!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#advokat #politi #avhør #sak #saksdokumenter #politietharstad #politietmidtrehålogaland #rettsak #frykt #angst #misbruk #pedofil #pedofili #seksueltmisbruk #misbrukavmindreårige #seksueltmisbrukavmindreårige #depresjon

2 kommentarer
    1. Må si at jeg har like liten tro på det offentlige som du har, men håper inderlig det bare er fordi det er mye å rekke over at dette tar tid❤️
      Klemmepå😘🌈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg