Anklaget for seksuell trakassering!

Det var sist lørdag, og vi hadde vorspiel her hjemme i homohuset Emmaus. Etter et par øl og noen drinker dro jeg og ei venninne ut på byen litt før de andre i laget. Litt fram og tilbake ute på byen så endte vi på et lite utested der det var ganske bra med folk og god stemning. Der møtte vi et annet vennepar som absolutt skulle på “O’Learys” og spille shuffleboard. Så min venninne og jeg ble med og tok én øl der. Så returnerte vi alle fire til der vi møttes.

Jeg gikk rett til toalettkøen. Der sto en mann utenfor herretoalettet og ventet, og ei tispe utenfor dametoalettet. Akkurat da jeg kom, så kom det en mann ut av herretoalettet, og han som ventet gikk inn. Så da sto jeg og tispa sammen og ventet. Så kom mannen ut igjen, og jeg skulle gå inn, men da spratt tispa inn foran meg, og jeg prøvde å stoppe henne. Jeg ble irritert, fordi jeg MÅTTE på do.

Da hun kom ut igjen sa jeg ifra til henne at det var dårlig gjort, uoppdragent og ikke greit. Hadde ingen ventet på å bruke herretoalettet hadde jeg brydd meg null om at hun gjorde det, hun gjorde, men jeg sto sto faktisk der med overfull blære.

Hun svarte at hun var i sin fulle rett. Og jeg sa nei, det er et herretoalett. Og hun svarte at hun var transperson. Jeg spurte da om jeg fikk se og tok handen mot kjønnet hennes som om jeg skulle ta på henne. Det skulle jeg ikke gjort, jeg visste jo at hun var dame, ei ufin tispe som tror at hun kan gjøre som hun vil hvor hun enn er. Hun besvarte med å slå meg, hun hentet tilfart fra siden og svingte til. KLASK!! Så forsvant hun over gulvet og ut.

Jeg kom meg på toalettet, fikk tømt blæra. Ubeskrivelig deilig. Så var hele greia glemt for min del. Jeg gikk tilbake til de andre, og en av venninnene mine hadde kjøpt meg en øl, og ga den til meg. I det jeg skulle ta meg en slurk kom vakta. Det var en av dr*tsekkene som tidligere har jobbet på Unique, og fikk sparken derfra pga ting han har gjort. Han sa at ei jente hadde fortalt at jeg hadde SEKSUELT TRAKASSERT henne, og jeg ble derfor bedt om å forlate stedet!!

Jeg forklarte det som hendte da jeg skulle på toalettet, og at det var hun slo. En av venninnene mine som så og hørte på det som skjedde, bekreftet det hele til vakta, men han tok likevel fra meg ølen og utviste meg. Så da dro vi derfra alle sammen.

Tirsdag ettermiddag kontaktet jeg daglig leder på stedet, dro dit og hadde en trivelig prat med han, og forklarte greia. At hun tispa var på feil toalett, løy og sa hun var transperson, slo meg og klaget på meg til vakta. Og jeg sa rett ut at det var trynefaktor fra vakten sin side, han likte meg ikke fra før, og hadde ikke engang notert navn på tispa eller tatt hensyn til at der var vitner til min fordel. Det viste seg at han også hadde unnlatt og fortelle dette til sine overordnede. Så derfor ringte daglig leder til min venninne og fikk bekreftet hendelsesforløpet.

I går pratet jeg med eier som beklaget hvordan vakten hadde håndtert det hele. Eier og daglig leder hadde da pratet med vakten og forklart at det han hadde gjort var uriktig og uprofesjonelt. Eier sa til meg at han håpet at mine venner og jeg ville komme tilbake til stedet på tross av hendelsen. Vakta skulle la meg være i fred, og min første øl skulle trekkes fra denne vakten sin lønning.

Så i kveld blir det vorspiel, så skal vi dit!!

Det jeg vil si til slutt er at denne tispen som slo meg var hundre prosent kvinne. Kropp, hår, pupper, stemme, alder – for å ha kommet så langt i transutviklingen måtte hun ha begynt transformeringen allerede som barn. Og jeg kjenner noen transpersoner selv. En transperson som har endret seg fra mann til kvinne identifiserer seg som kvinne og går på kvinnetoalett. Jeg foretok en liten undersøkelse i den hetrofile verden også, og for et stort flertall var det en selvfølge at en kvinnelig transperson går på kvinnetoalettet.

Jeg husker en samtale med ‘Lydia’ for noen år tilbake siden. Hun var født gutt, men er dame. Transperson. Hun fortalte meg en gang at hun går alltid på dametoalett, hun identifiserer seg som kvinne, og hun kunne uansett aldri gått på herretoalett. Da hadde hun risikert å bli utsatt for vold og banket opp. Det finnes et høyt antall uvitende, homofobiske dritsekker i samfunnet, like mange som antall homofile. Så å gå på herretoalett er høy risiko. Trist, men sant!

At vakten på dette stedet benyttet sjansen til å få meg stemplet som en som seksuelt trakasserer damer på byen blir han nok å angre bittert på. Han kjenner nok den bitre smaken i munnen allerede. Han visste hele tiden at jeg ikke har trakkasert noen, og jeg tenker at han skulle vært sparket på huet og rævva, ikke bare fra jobben, men også tilbake til Bergen der han en gang kom fra.

Jeg vet hva du gjorde på dametoalettet på Unique motherfucker!!

Nok om det, nå skal jeg ut i finværet, og i kveld blir det party-party!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#måttepådo #toalett #herretoalett #dametoalett #tispe #transe #transperson #dørvakt #dørvaktfraunique #unique #hunslomeg #vold #seksuelltrakkasering #homo #kastetut #homokastetut #utvist #homoutvist #utvisthomo #trynefaktor #uproft #uprofesjonell #uprofesjonelldørvakt #dørvaktfrabergen #bergen #dagligleder #eier #utested #utesteddrammen #drammen

8 kommentarer

Siste innlegg