Her er jeg helt påskekylling!!

I går krydret jeg en påskeribbe som jeg i dag slengte i ovnen. Så tok jeg jentene med meg til butikken og handlet. Deretter var det hjem med varene og snu ribba, og sette ned temperaturen på ovnen. Så gikk vi en lengre tur. Da vi kom hjem var det å skrelle og koke poteter, lage hjemmelaget saus av ribbefett, og dampe broccoli, blomkål og gulrot.

Surkålen glemte jeg i ovnen, men alt det andre ble skikkelig snadder om jeg får si det selv. Ikke akkurat slankemat, men det er viktig å ikke bli hysterisk, og kunne unne seg noe godt innimellom. Så det blir nok ribbe i morgen også 😉

I kveld blir det noe godt i glasset, og påsketequila 😉

Under er en link til en video – av meg en påske for noen år siden. Hva synes dere?

Påskekylling/Fugledans

Og her er en søt Bunny-video fra YouTube

Sleepy Baby Bunny

Ha en fin påskeaften alle sammen!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskeribbe #ribbe #påskekylling #kylling #påskeaften #fugledans #video

4 kommentarer

Siste innlegg