Vondt i hodet.

Nå sitter jeg på Palmen pub med en kopp kaffe. Har vært litt over halvannen time hos legen min sammen med min terapeut.

Jeg merker viktigheten med pauser da det er tydelig at jeg nå går gjennom mer enn mestringsevnen min er forberedt på.

Jeg har vondt i hodet, håper det letter litt. Skal i møte med en advokat i dag, og en annen i morgen. Så er det helg.

Helgen skal nytes, for det som kommer fremover nå har jeg ingen anelse hvordan jeg takler. Jeg må bare holde fokus på det positive, det som er bra i livet mitt, kjempe for å beholde det og være takknemmelig for kjærligheten fra mine støttespillere, venner og #mylittlefamily, #minlillefamilie.

<3

#terapi #terapeut #lege #advokat #rettsak #depresjon #angst #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg