Helt føkka i hodet – mer terapi!

I dag var jeg på malekurs igjen. Det var greit, men ikke like fungerende som det bruker være. Det var bra at jeg hadde avtalt med terapeuten min at hun skulle komme innom kurset i dag.

I løpet av samtalen fant vi ut at jeg nå skal øke timene hos henne fra en time hver tredje uke til en time i uken (pluss). Det skal også søkes om psykiatrisk hjelp, psykiater, til meg, ihvertfall for perioden pedofilisaken pågår. Og som alt annet i her til lands, så har jeg skjønt at ting tar tid, og en slik hjelp og støtte kommer godt med.

Jeg har jo også en pågående sak mot Stena Saga etter overgrepet og volden vaktene utsatte meg for. Og oppå dette igjen så har jeg en mobber på nakken som slenger drit til meg og om meg, og som visstnok har anmeldt meg for at jeg skal ha blogget om adferden hans.

Det er gjort avtale med legen min om et spesialmøte, det samme med NAV. Og vi er nå, terapeuten min og jeg, i gang med å vurdere advokater. Skal jeg bruke den bistandsadvokat som er satt til saken i Harstad, eller skal jeg finne en egen her. Jeg sitter med tips om to kvinnelige advokater i Drammen som er dyktige på dette feltet.

I tillegg skulle jeg til nå ha begynt å sette meg inn i hvor langt saken er i Harstad, hvor mange vi er som nå har anmeldt. Og i løpet av uken skal jeg bli innkalt til politiet i Drammen for å lese forklaringen min og signere den.

I går kveld ble jeg kontaktet på Facebook av en av de ‘utsatte’. Om han har anmeldt eller ikke vet jeg ikke, jeg kjenner han på ingen måter fra før, og jeg har ikke fått meg til å svare han enda.

Hodet mitt er virkelig i mørket nå. Det er tåkete og ekkelt her. Jeg lever i en boble. Jeg er nummen. Jeg er zombie. Jeg er frustrert, trist, i der hele talt ganske føkka.

Jeg har null evne til å snakke med mine nærmeste om saken i Harstad. Jeg er helt åpen om de andre sakene. Jeg håper jo å få medhold mot Stena Saga. Og han mobberen, han fordømte fjærkreet Einar Brøndbo, han knuser jeg lett når den dagen kommer. Anmeldelsen må bare komme i postkassen min først. Og da! Han vil ikke engang få med seg hva som skjedde!!

Eneste AKKURAT NÅ er at jeg må godta situasjonen jeg sitter i, ikke sette meg i mot hva som skjer. Jeg er i fare for å kunne se rødt, skade noen, skade et fjærkre.

Nå skal jeg sove litt. Er så glad jeg har #minlillefamilie #mylittlefamily – gode venner, og en knakende dyktig terapeut!! 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#terapi #terapeut #malekurs #malingsomterapi #maleterapi #psykiater #pedofil #pedofili #harstad #overgrep #vold #politi #drammen #avhør #advokat #mobbing #fjærkre #vakterpåstenasaga #stenasaga #stenaline #avhør #forklaring #bunnytrash #bunnytrashblogg #bunny.blogg.no

6 kommentarer
    1. Godt du har god støtte rundt deg, det betyr mye nå. Prøv å få nok hvile og søvn mens det stormer som verst. Selv om ikke det alltid er det enkleste..

    2. Har litt å stri med for tida, Roger. Stå på og ikke gi opp. Det er som kjent i motbakker det går oppover 🙂 Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg