10 Ballader – fra mitt hjerte, til dere.


Her er en liste med ti sanger, ti rolige sanger, altså ballader som har betydd mye for meg i livet mitt. Jeg synes hver og en av disse sangene er fantastisk geniale og utrolig vakre.

Crazy for you – Madonna (1985)


Live to tell – Madonna (1986)

Just give me a reason – P!nk (2012)

Wrecking Ball – Miley Cyrus (2013)

Close my Eyes forever – Lita Ford with Ozzy Osbourne (1988)


Every rose has It’s thorn – Poison (1988)

Don’t Speak – No doubt (1995)

I just want you – Ozzy Osbourne (1995)

Where the Wild roses grow – Nick Cave and Kylie Minogue (1995)

Ghosttown – Madonna (2015)

Håper du har en god lytting og at noen av disse kan gi deg noe godt som de har gitt meg mye godt. Legg gjerne igjen noen ord og fortell meg om du liker noen av disse, eventuelt hvilke.. og legg veldig gjerne igjen tips hvis du har noen favorittballader du mener andre bør ta seg tid å lytte til. Riktig god natt! 🌹


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#musikk #ballader #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Åhhh alle de er jo Råfine …maaaange minner strømmer på ❤❤ noen kjærlighetssorg ❤❤ Ozzy og Lita har jeg og brattere tatt duett på mang et nachspiel 😉🤣❤

    2. Liker alle men favoritten hele veien har vært ; if i close my eyes forever 🤩🤩 Så er jeg ganske god fan av Hammerfall sine ballader og

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg