Politiet frykter uvaksinerte 😂


Altså hva skal man si, hva skal man skrive når en ser slike ting som dette blåst opp i media? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller skrive jeg. Er det politiet som ikke er vaksinerte, eller er det voldsutøverne, eller de «neddopa»? Virker ikke som dem er så neddopa hvis dem sloss?? 😂

Men uansett et vanvittig signal dette gir, blir det nå slik at kriminelle ungdomsgjenger, bander og medlemmer i organisert kriminalitet nå lar være å vaksinere seg? Man trenger vel ikke akkurat koronasertifikat for å være kriminell 😂

Jeg ser for meg masse absurde scenarioer og jeg ler så jeg griner, dette var virkelig dagens, bøøø politi, bøøøøøø 😂😂😂

Nå er jeg utslitt etter en hel dag ute på tur med venner. Vi har storkost oss. Biltur og musikk, spilt bingo (jeg fikk rope bingo to ganger) spist deilig mat og hatt kjempehyggelig sosialt samvær. Perfekt dag! God natt alle sammen 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politi #media #perfektdag

8 kommentarer
    1. Jeg er faktisk hinsides overrasket over at det ikke har vært begått innbrudd og annet kriminelt i den tid det har vært normalt og gå rundt med skjulte ansikter!..

      1. Åå..? her stjeles det mer en noengang på butikkene, volden har økt.. tipper innbrudd også, men har ikke fulgt med, så kan ikke si så mye om dét.. men mye annet rart skjer..

    2. Hei hei 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Eg tolker denne påståtte frykten for smitte (fra politiets side) som en unnskyldning for å ikke gripe inn ved mistanke om kriminelle handlinger.Selv etter at man er vaksinerte kan man bruke den samme unnskyldningen ettersom man vet at man kan bli smittet og i verste fall dø om man blir smittet etter at man er vaksinerte også.
      Det neste blir vel at politiet får nedfelt i sin arbeidsinstruks å ikke gripe inn i kriminelle forhold av hensyn til egen sikkerhet og da får man enda et ledd i den store planen å forholde seg til,lovløse tilstander.

      Eg tør ikke lenger tenke på hva og hvordan mitt kjære Norge ser ut om et år fra nå…og for ikke å snakke om hva det har gjort mot mine landsmenn om et år.

      Man hører om det ene overgrepet etter det andre,frykten råder,grunnloven og menneskerettigheter er satt til side for å få gjennomført en plan som ingen vet slutten på,de unge lider mest.Mennesker som stiller spørsmål blir hetset,karakterdrept,lagt ord i munnen på,latterliggjort,truet med at man kan miste jobben om man ikke føyer seg,venner,familie og nettverk er blitt som fremmede,psykisk terror osv.osv…mange mennesker ligger knuste og ødelagte tilbake etter påstander om at det var nødvendig for å slå ned et “livsfarlig virus”

      Hver dag er det noe nytt som direkte påvirker folk på negativ måte,er det ikke noe så finner de styrende makter på noe,terroren mot folk må opprettholdes med full styrke.

      Eg er gått fra å være en sunn skeptiker til en beinhard motstander – det er ikke mulig for meg å akseptere terroren og tiltakene man blir utsatt for og som ikke gir annen mening for meg enn at noen vil at det skal fortsette i det uendelige.

      Neste uke begynner massetesting og vaksinering av barn,de får nok gjennomført det overgrepet også,eg har ikke hørt en foreldre komme på banen å nekte på barnets vegne – det eneste mennesket på jord en forelder skal beskytte.

      Eg kunne holdt på å skrive her hele natten,eg er fortvilet og lei meg for alle som må gjennomleve tilstandene slik de er og mest fortvilet blir eg med tanke på at det finnes ikke grunnlag for at man skal måtte leve sånn.
      Smittetallene har vært stabilt på to-tre hundre for dag og er fortsatt på vei ned,eg tror at den såkalte pandemien er på retur.Da haster det for våre ledere å slippe inn fly etter fly med smitte østeuropeere,som de gjorde sist smitten var på retur.Tyraniet må opprettholdes enda en stund.

      Hilsen synskepeggy

      1. Trist oppsummering, men ikke feil, hvis folk hadde for seg selv referert over alt hva som faktisk har skjedd og blitt utført dette siste året, så hadde nok flere bidratt med å sette foten ned. Men som jeg skrev i et tidligere innlegg så virker det som om at for de fleste er det å ha toalettpapir løsningen på enhver krise.

    3. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Eg forstår at folk ikke ønsker å stå frem med sin mening,mange er redde og engstelige,de er engstelige for fremtiden til seg og sine,de er redde for å bli smittet av covid19,men ofte enda reddere for å ta en eksperimentell vaksine som ingen vet så mye om og hva den spesifikt inneholder.Mange føler de må ta et valg mellom pest eller kolera og når de da på toppen av det velger ut i fra press og trusler så gir det så mange rare individuelle utslag.Folk er mentalt og fysisk slitne,mange gjør nesten hva som helst for å komme ut av situasjonen vi alle er i,mange av dem har ikke krefter igjen til å begynne å reflektere og tenke på hva som er best for dem personlig.Eg forstår det,men de forstår ikke hva de er i ferd med å miste,dessverre.
      Folk snakker ikke om disse tingene,de ser hva som skjer med dem som gjør det,men de snakker med meg og det viser seg at vi har akkurat de samme bekymringene.Myndighetenes utmattelsestaktikk har fungert utmerket på enkelte,men ikke på alle og det er vi som ikke har gitt etter for presset og ikke tatt alt som sannhet som blir stemplet.

      Eg og ønsker at flere reiser stemmen og snakker om sine bekymringer,men det blir for mye for mange å måtte forholde seg til å være “en av de andre”.
      Eg sier at når vi har en fremtid for oss selv og våre etterkommere å kjempe for så er det ikke tid for feighet.

      Ha en god natt,Bunnytrash 😴🇳🇴

      Hilsen synskepeggy.

      1. Glad for at jeg ikke har etterkommere. Kampen for friheten vi en gang hadde kan bli lang, og veien er veldig usikker.. nå er jeg trøtt, og begravelse om få timer.. god natt til deg også SP

    4. Nå prater myndigetene om å segregere befolkningen i Norge, for å beskytte vaksinerte mennesker mot de grusomme uvaksinerte… Skal man le eller gråte? Hvis de er vaksinerte, hva faan er de redd for da?? Hvis vaksinen ikke beskytter dere, hvorfor i helvete tar dere vaksiner da????????????

      Dere hippie-kommunistjævler som nå gnåler og maser på meg hele tiden fordi jeg ikke er dum nok til å pumpe denne dritten inn i min kropp. Jeg har tre ting å si til dere; For det første, jeg bestemmer hva som skal inn i min kropp. Ikke dere, ikke staten, ikke Gud. Det er kun jeg som bestemmer det.

      For det andre, jeg er ikke vaksine-skeptiker. Jeg fikk flere vaksiner av staten på 1980-tallet og jeg har ikke noe imot vaksiner. Men jeg tar ikke vaksiner som ikke beskytter meg mot sykdom. Hvis vaksinene ikke beskytter meg, så har jeg ingen grunn til å ta den. Men jeg vet dere sauer ikke klarer å forstå dette.

      Og for det tredje, nå har dere mast noe så jævlig og hetset meg så lenge, så det neste hippiesvinet som åpner kjeften i min retning får seg to raske på trynet. Det fortjener dere virkelig, jæva drittsekker. Dere prøver å tvinge meg til å pumpe kjemikalier inn i min kropp!! Og den eneste grunnen er fordi dere tror det redde dere, dere driter i meg. Dette har ikke noe med min helse å gjøre, dere tenker på dere selv. Så gjør dere klar og hold dere fast, det blir to raske midt i trynet heretter. Helvetes idioter, dere har gått så altfor langt. Og forresten, jeg har lagt merke til noe interessant, de som har tatt vaksinen har nå faktisk begynt å oppføre seg jævlig rart. Legger dere ikke merke til det selv? Jeg legger merke til det og det gjør alle andre som er uvaksinerte også. Deres sinnsyke oppførsel er nok en grunn til å ikke ta vaksinene. Dere er prøvekaniner for nye og eksperimentelle vaksiner. Lykke til dere dumme jæver. Og husk, to raske midt i trynet når dere åpner kjeften heretter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg