Hekta?! Neeeei… 😂

Her for kort tid siden fikk jeg plutselig google- analytics på bloggen min, dette lang tid etter jeg hadde prøvd å installere. Dette er funksjoner for å kunne lese statistikker hvor mange som har lest i bloggen på en dag eller på en uke og så videre. For å kunne se når en har mest lesere, hvor de kommer fra og så videre. Her om dagen skrev jeg et innlegg for å forhøre meg om hva diverse funksjoner faktisk er, det var fordi at ikke alt var helt logisk for meg der og da.

Jeg fikk noen svar, og noen kommenterte funksjonen Real-Time, en funksjon som gjør at jeg kan se hvor mange som er inne på bloggen min AKKURAT NÅ til enhver tid. Dette var jo en funksjon jeg skjønte med en gang, men på andre hørtes det ut som man kan få et oppheng i å følge med på den funksjonen. Bli litt hekta. Og når jeg nå tenker over det så må jeg liksom inn å sjekke den greia. Huff så dumt.. vurderer å slette hele google analytics. Liker ikke det at man blir «zombie» og skal bli så opphengt i unødvendigheter. Men samtidig så var det jo mye styr å installere tullet, og greit å bite hvor lesere kommer fra og hvilke tider der er mest interesse for Bunny Trash.

Nå har jeg glodd innom Real-Time flere titalls ganger og jeg må si jeg er fascinert over at noen kan ha tresifret antall innom der på én gang, noen nevnte at de hadde opplevd å ha 857 der, da blir jeg litt wow. Det høyeste tallet jeg har sett på min er 25, hahaha..

😂😂😂

Er du hekta på realtime?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#realtime #googlesnalytics #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Den står på real time her hele tiden, men følger ikke like mye med på den nå som før, men når man han postet innlegg så må man liksom bare inn å sjekke da vet du. Som jeg sa, du blir litt hekta 🤗 25 er jo et bra tall på realtime

    2. Hahaha du er nå herlig da!
      Det gÃ¥r over, eller *Rettelse”: Det blir bedre 🙂 Men ja, det er gøy Ã¥ sjekke inni mellom. Du vet hvilke innlegg du skriver som henter flest lesere, det gjør eg med min blogg ogsÃ¥, det er DA det er gøy! Ã… ja, det var jo eg som hadde over 800 pÃ¥ Real Time! Men det gÃ¥r jo opp og ned, men det er det høyeste eg har sett. SÃ¥nn skjer vis eg legger ut noe “pekefingerinnlegg” ang strikking, der er det mange som engasjerer seg. Husker den dagen, eg havnet pÃ¥ 2.pl med over 18k, rett i hælene pÃ¥ kokken sjæl 🙂

      Ligger du noenlunde stabilt på 25-30 får du en fin dag på antall sidevisninger 🙂 Ingen dum dag i allefall 🙂
      Kos deg videre med talla 🙂

      Vibbedille 🙂

      1. Vet du jeg prøver unngÃ¥ Ã¥ se pÃ¥ de tallene, følte meg litt besatt her litt tidligere, kokken sjæl ja… skulle hatt real-time den gangen jeg nesten bikket 100k og jeg bare sÃ¥ Kokken forsvinne ned mellom berg og daler.. det var en weird uke, haglet inn med venneforespørsler pÃ¥ FB. Vi mennesker er rare..

    3. Jøsses.. Her er jeg tydeligvis et unntak, for jeg har kun begynt å ta en titt på real time for å sjekke den umiddelbare responsen i forbindelse med de innleggene som legges ut på FB utenom bloggergruppene (C19 -relaterte grupper, justis/Viggo Kristiansen, osv).
      Ellers tar jeg gjerne en kjapp titt i løpet av dagen for å se hvordan jeg ligger an mht besøkstall, hvorav timeviseren forteller hvordan det/de innlegg som hittil er lagt ut er blitt mottatt, i tillegg til at jeg gjerne sjekker totalen for dagen som gikk før jeg legger meg..
      For meg, er statistikken et nyttig verktøy, uten at jeg bruker noe tid av betydning på den.
      (Dessuten er det vel et par felt jeg ikke vet hva innebærer, uten at det bryr meg nevneverdig da sidevisningene uansett er det som har relevans..)

      1. På meg virker det som om alle andre har skjønt disse verktøyene mens jeg enda klør meg i hodet av noen av disse rubrikkene. Men etter å ha nylig funnet ut av enkelte av funksjonene så har jeg funnet ut at det har ingen betydning for meg når jeg poster innleggene mine, leserne kommer i hovedsak to faste tider på døgnet, og det er uavhengig. Jeg har merket meg at mange bloggere kaster ut innlegg til faste tider, det trenger altså ikke jeg, jeg bare trenger at jeg faktisk har levert før neste døgn starter. Det aller beste jeg har funnet ut av nå er hvordan «Bien» havner rett i søppelkassen og jeg slipper se innleggene hennes, men likevel får klikkene 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg