50 millioner barn!

Det fortsetter og fortsetter og fortsetter. Vårt eget land og vår egen befolkning er med på dette. Med få unntak, de som demonstrerer og protesterer. Men ellers er alle som én med på dette, man vet, man snur ryggen til og lar det være med det.

«Dugnaden» man gjemmer seg bak er en dugnad med helt annet resultat og konsekvenser enn jeg ønsker ta del av. Dugnad = massedrap.

100 millionar flere barn har havnet i fattigdom etter disse nesten to årene med plandemi, og tallene på underernærte barn, barnebruder og barnearbeidere har også økt dramatisk. Hele 9 millionar flere barn står i fare for å dø av alvorlig underernæring innen utgangen av 2022. I dag er tallet 50 millioner barn som har dødd av underernæring under plandemien.

Rundt 10 millionar flere barn kan risikere å bli giftet bort før dette tiåret er overstått, nettopp som en direkte konsekvens, eller en del av Covid19-plandemien. Tallet på barnearbeidere ligger an til å øke med 9 millioner innen utgangen av 2022 (fra dagens 160 millioner) bare for å nevne det.

På grunn av plandemien falt 23 millioner barn ut av ordinære vaksinasjonsprogram (nei, jeg er ikke vaksinemotstander, bare covid-vaksinene som er direkte årsak alt du leser her) mot henholdsvis polio og meslinger i 2020. Det er en økning på nesten 4 millioner fra 2019.

Dette bare fortsetter og fortsetter.

Over 1,6 milliarder elever var utan fysisk undervisning det første plandemiåret. Mange mange tusenvis har falt ut av skolen for godt.

Dette er opplysninger gitt av UNICEF, så ingen poeng i å skjelle meg ut for fake news og klipp og lim, for dette ER situasjonen, unektelig og ubestridelig. Her er rapporten, bare å lese selv.

Det som er det mest tragiske er hvordan mange har prøvd å få dette frem i lyset hvordan restriksjoner, tiltak og nedstenginger ødelegger og tar livet av mennesker i høyt tempo. Hvordan en elite bestående av topp-politikere, big-pharma, Reuters/Pfizer, Bill Gates og hele deres entourage av involverte, også i Norge, ved hjelp av media har greid å ta til seg så mye penger og makt gjennom dette at det er så enormt at vi «vanlige folk» ikke greier å ta det inn over oss.

Og det verste er at folk flest er nå så indoktrinerte og manipulerte at de greier å rettferdiggjøre dette på et eller annet vis uansett. Passerte 300 000 har fått påvist covid her i Norge siste to årene, nesten ingen blir alvorlig syke ift smittetallene. Gjennomsnittsalderen på de som har dødd påståelig av covid er høyere enn gjennomsnittlig levealder.

Likevel rettferdiggjør folk dette. Splitt og hersk i media og i kommentarfeltene i sosiale media. Vaksinerte som kaller uvaksinerte for drapsmenn (kremt), samtidig som disse selv tar del i et storslått aksjon der millioner på millioner på millioner av barn blir drepte som direkte konsekvens. Dette er hva moralistene som hyller lockdowns, koronapass og massevaksinering er med på.

Dette omtales som den verste krisen i UNICEFs 75 år lange historie. Dette vil etterhvert bli omtalt som det største sviket i menneskets historie og det største massedrapet noensinne begått av oss selv. Eller, ikke bland meg inn, jeg har sagt nei og protestert hele veien, det vil jeg forsette med, og med det er min samvittighet ren!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #fhi #regjering #unicef #reuters #pfizer #arbeiderpartiet #unicef #sp #konspirasjonsteori #gjenåpning #manus #munnbind #nedstenging #tiltak #restriksjoner #norge #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Det er grusomt. Jeg er uvaksinert og vaksine motstander, og ønsker at dette skal stoppe nu 👍 ingen barn skal måtte gå gjennom dette som skjer!!!!

    2. FN, gjennom WHO, har laga denne situasjonen, og nå bruker dei den for alt den er verdt, ved å tigge pengar av folk gjennom UNICEF.
      Fyrst skaper dei situasjonen, så lager dei ein rapport om stoda (NB! Rapporten er reell nok), og så bruker dei rapporten til å skapa dårlegt samvit hjå folk, og tigge pengar frå dei.
      Sorry mate, dei får ikkje ei kr hjå meg.
      Fyrst får dei sparka alle overbetalte, egoistiske “blodsugerane”, og bruka lønningene deira på naudhjelp. Så kan eg vurdera å bidra.
      Det er jo tragisk for barna, men dei som står bak dette, har meir enn nok pengar til å ordna opp i rotet sitt sjølv.

      1. Denne økningen av barnebruder håper jeg noen tok til seg mtp at vi nylig hadde en innsamlingsaksjon… jeg har i mange år drevet med veldedighet, og pga pandemien har jeg måttet pause mye fordi jeg må være sikker på at vi klarer oss selv. Alt av faste utgifter har gått opp, og mer økning blir det, så når folk ikke ser hva som foregår så er de jaggu blinde og du**e.

        1. Ja, det er tragisk med alle barnebrudene, men eg er ikkje så sikker på at dei store organisasjonene eigentleg bryr seg. Eg klarer iallefall ikkje å sjå at dei tek tak i det på ein effektiv og god måte.
          Eg er og med på veldedigheit, men er nøye på kven eg gir til, og FNs orgasisasjonar kjem ikkje inn under kategorien verdige å lita på.
          Ja, der er dessverre alt for monge du**e folk, spesielt i den dekadente vestlege verda.

    3. Hei igjen 😊🌺🇳🇴

      Ufattelige lidelser,tragedier,sult og nød,krig og millioner på flukt,alt er menneskapt av en svært liten «resurssterk» elite.
      Når skal denne eliten bli stilt til ansvar,det meste av all elendigheten i verden hadde ikke behøvd å skje.
      Hvem har ansvar for at foreldre ikke ser annen utvei enn å selge sin fem år gamle datter til sexindustrien ? Hvem har ansvar for de ufattelige lidelsene ved Europas grenser eller blant helt vanlige mennesker i Afghanistan ? Eller at tusenvis av barnearbeidere i u-land dør av giftige kjemikalier mens de produserer teknologi til meg og deg ? Er det oss,eller er det verdens ledere som gang etter gang ignorerer og overstyrer folks vilje ?
      Eg har alltid ment at den som ser ugjerningen bli gjort uten å forsøke å gjøre noe for å stanse den,er like skyldig som den som utfører handlingen.
      Det er veldig vanskelig å ta alt dette innover seg 😪😢
      Hilsen synskepeggy.

        1. Ja,det forstår eg,eg og gjør det,det er derfor eg har kuttet ut både Facebook og andre sosiale medier,eg orket til slutt ikke å få alle grusomheter rett i fleisen,ofte flere ganger for dag.
          Etter at eg slettet alt har eg mer kontroll på hvor og når eg stålsetter meg for «den ødelagte verden» og det hjelper litt iallefall.
          Hilsen synskepeggy.

            1. Ja,det er derfor eg fortsatt bruker min gode gamle Nokia 3310 og er veldig fornøyd med den etter alle disse årene,selv om den no har begynt å tulle seg på batteriet.
              Hvis man kunne tenke litt mer over tilbud og etterspørsel og hva det faktisk koster å opprettholde vårt eget forbruk så tror eg mye kunne vært gjort,både hvor maten vi spiser (hvor den kommer fra,dyrevelferd osv.) og generelt alt vi forbruker,hvor kommer det fra,hvem har måttet slavearbeide og dyr som har lidt umenneskelige lidelser i dyreforsøk,avlivning osv.bare for at vi skal få tilfredsstille et overforbruk som vi egentlig ikke trenger i det hele tatt.
              Eg har blitt superbevisst på alt dette de siste ti-femten årene,og mine innkjøp er svært preget av det uansett hva eg kjøper,eg betaler mer enn gjerne mer for en vare eller gjenstand om det oppfyller mine krav for hva og hvordan produsert.Eg kan med glede si at flere av mine venner og bekjente og familie også har begynt å forstå hvor viktig det er å være bevisst på hva man kjøper.
              Når det er sagt,må eg si at eg antakelig blir nødt til å skaffe meg en smarttelefon eg og når min trofaste Nokia snart takker for seg,håper allikevel eg får tak i en ny samme type,kan gjerne være brukt…
              Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg