Tall lyver ikke, eller..? Les om koronatrikset!


Dette er litt interessant. Det faktum at folk flest ikke reagerer på hvordan vi fra dag til dag får oppdateringer på antall smittede og antall døde av dette ene bestemte viruset med sine mutasjoner og hva det måtte være. Altså, hvordan kan det ha seg at vi ikke ser samme metode bli brukt med andre virus som for eksempel influensa? Hvorfor bare Covid?

Dette skriver Statistisk sentralbyrå (SSB):

«En influensaepidemi vil ha langt større konsekvenser enn det som kan leses ut av influensadødsfallene. Dødsårsaksstatistikken grupperer nemlig dødsfallene etter underliggende dødsårsak; det vel si den sykdom eller skade som startet rekken av de sykelige tilstander som ledet direkte til døden. Hvis en person dør av influensa, men at denne dødeligheten mest sannsynlig skyldes at personen allerede hadde andre lidelser, kan en av disse opprinnelige lidelsene ha blitt registrert som dødsårsak.

Det kan derfor være nyttig å sammenlikne dødsfall av ulike årsaker i måneder med høy influensadødelighet med tilsvarende måneder med lav influensadødelighet. På denne måten er det mulig å anslå influensaens betydning på dødeligheten av flere dødsårsaker. Tallet på dødsfall i desember 1993 var om lag 5600 mot 4000 i samme måned i de omkringliggende årene da det ikke var noen influensaepidemi».

Du leste helt riktig her nå, og du kan dobbeltsjekke ved å klikke på linken til SSB lengre ned. 5600 døde av influensa i desember 1993 og rundt 4000 på samme tid i årene rundt 1993 om man skulle regne influensa slik man regner covid-19 døde i statistikken. I mars måned aleine i 98-99 døde det rundt 800 av influensa. Regner man på «vanlig» måte derimot og fører de døde opp med underliggende årsak får man plutselig et helt annet tall.

En bloggerinne jeg følger skrev dette nylig:

«Visste du at COVID-19 konsekvent blir registrert som dødsårsak dersom døden inntreffer innen måned etter at vedkommende er registrert korona-smittet!? Altså: Dersom jeg skulle få påvist koronasmitte i dag, altså den 24 april, for så at jeg dør innen den 24 mai, så vil dødsfallet UANSETT dødsårsak bli registrert som korona-relatert! Dør jeg i en trafikkulykke innen for dette tidsrommet: COVID! Drukner jeg i badekaret: COVID! Hjerteinfarkt: COVID! Kreft: COVID!! Get it!? Så da faller det seg vel rimelig naturlig at det oppstår en viss nysgjerrighet m.h.t hvor stor andel av de registrerte korona-dødsfallene som i realiteten har andre årsaker! – Med andre ord, i hvilken grad er dødstallene blitt manipulert??».

Les Gryende:

Dødstallene er manipulert!!

Folk kan gjerne avfeie dette som konspirasjonsteori, men fakta ligger her. Rett fremfor nesen på dere..

Se her:

Sesonginfluensaen tar også liv (SSB).


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dødstall #influensa #corona #covid

4 kommentarer
    1. Ja, det er rett og slett helt surrealistisk hele greia..
      Jeg forstår godt hvorfor det er mange som ikke greier å akseptere slike opplysninger som dette! Jeg mener.. Jeg, og slik jeg har forstått, du har tross alt drevet og gravd frem alle mulige fakta ved alt mulig i alle år. Der folk flest har tatt imot de gitte kulturelle sannhetene de fikk inn med morsmelken, har de et verdensbilde som innebærer at de er i de tryggeste hender, med rettsikkerhet, fritt for korrupsjon, politi=snill mens kriminell=slem, osv, osv.
      Herregud, det er absurd nok for meg, som har gravd nok til å ha mistet det meste av illusjoner!..
      Men ikke desto mindre, så kommer man til et punkt der voksne, tenkende mennesker er nødt til å face det ubehagelige som ligger i det å åpne opp for at ting kanskje har skjulte sider..
      Nå skal det sies at det har vært særs proaktivt å få hengt alt av grums på konspirasjonsknaggen, men alikevel.. På et eller annet tidspinkt må jo faktaopplysninger som dette her trenge igjennom iallfall, så vi kan ikke annet gjøre enn å fortsette å hamre oss igjennom murveggen, for å si det sånn!
      Om alt skulle gå til helvete, så vil jeg i det minste ankomme det hinsidige vel vitende om at jeg har vist meg å være den som klarer å se galskapen folk flest ikke kan, og derav ha baller nok til å ta de risker og det stress som følger å være ‘kjerringa mot strømmen’. When the going gets tuff, the tuff gets going 😉 😛

      1. Det som for meg er rarest er at vanviddet er skrevet på sider som er fra SSB, regjeringen, Who, Fhi, EU, FN osv osv, men folk leser ikke.. når jeg sier noe så vil de ha kildehenvisninger. Er virkelig Dagbladet, NRK, TV2 og VG det eneste folk benytter seg av for info? Da kan de heller lese Pondus!

        1. (hehe) Ja du kan så si..
          Hadde folk bare klart å skille fakta fra fremstillingene, så ville vi antagelig vært spart for hele den dritten her..
          Fakta er jo i seg selv klart som dagen: Dødelighet blant registrerte smittetilfeller er 3%,
          I det vi tar de uregistrerte tilfellene med i betraktningen, er vi (iallfall) nede i en dødelighet på under 2%. – World wide.
          – Altså, tallenes tale kunne ikke vært klarere: Dette er IKKE en farlig sykdom!
          (- Og her er det ikke tatt høyde for hvor stor andel som kan ha vært manipulert engang!)

          1. Vel, jeg vet ikke helt om ‘ikke farlig’, jeg har fulgt litt med på India i det siste, og der er situasjonen umenneskelig.. jeg får litt tanker om at dette viruset kan være farligere for noen enn andre, og lurer på hvorfor, hva er fellesnevneren? Er det kosthold, noe som gjør at viruset reagerer mer? Noe genetisk? Dette er helt utenfor mitt område, men hvordan dette viruset «biter» mer der enn her er bemerkelsesverdig. Det samme med her vi bor, dette er midt i grøten i en bydel som har toppet smitteskalaen på landsbasis, det er smitte i alle blokkene her, og de berørte heter ikke Ola og Kari, vi bruker samme butikker og jeg har vært inneklemt i stappfulle busser gjennom et år med disse menneskene.. jeg er friskere i dag enn jeg har vært siste 10-15 år..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg