PrideBunnyPakke fra Vibbedille!!

I mange dager nå har jeg mottatt meldinger fra Posten om en pakke som har vært på vei, og denne pakken har jo virkelig tatt noen ekstrarunder her på sørøstlandet før det tidlig i morges tikket inn en melding om at den i dag kunne hentes på en butikk nedi bakkene her..

Med disse meldingene har det jo blitt opplyst om hvem som har sendt pakken, og da har jeg jo også visst hvorfra pakken er sendt. Så Postens rute er jo bare latterlig, de blir bare mer og mer ineffektive med alle sine ordninger. Men nok om det, nå er pakken her, og den er fra vår alles kjære «Vibbedille» som drifter den kuleste håndarbeidsbloggen på blogg.no.

Hellige kaninmåne hvor nysgjerrig jeg har vært på hva det er «Vibbedille» har fått for seg denne gang. For det må sies at hun har sendt meg overraskelser før. Alt fra julekort, til lekre perlede armbånd til supre små heklede Pride-kaniner som bærer navnene Vibrator og Dildo etter sin nevenyttige og kreative mor.

Snuppen min har også vært veldig nysgjerrig på dette her. Jeg hadde en mistanke om noen blomsterpinner etter å ha sett et innlegg hos medblogger «Mammapåhjul», de var faktisk kjempekule må sies. Man blir glad av å se dem. Da jeg åpnet pakken så jeg at jeg hadde delvis rett. Ikke bare var der to blomsterpinner, der var også to kjøleskapsmagneter. Alt homemade by «Vibbedille» herself!

Enda bedre er jo, haha, disse er Bunnyer. Perlede PrideBunnyer og tro kopi av Vibrator og Dildo!! De er helt supre, og både snuppen min og jeg ble helt overveldet. Samtidig så var de jo så fint innpakket i cellofan med stjerner og gullsløyfer at man har jo ikke lyst å åpne dette helt. De er bare superkule!

Kjære deg «Vibbe», jeg har ikke ord. Det er så snilt av deg med disse oppmuntringene, og ikke små, men STORE gleder som bare plutselig havner her. Jeg vet ikke helt hvordan egentlig vise hvor takknemlig jeg er, for jeg simpelthen elsker slikt, og ja, hellige kaninmåne. Jeg prøver å skrive dette innlegget for å vise takknemlighet så godt jeg kan!

Denne balkongen som bruker være vilt frodig med masse planter er ikke så frodig enda. Litt stusselig i forhold til tidligere år, men det kommer seg. Små spirer av tomatplanter og chilli har begynt å vokse litt. Den ene ynden har begynt å blomstre. Tenker å kjøpe en til. Men når det blir Pride i sommer, så skal jeg finne noen verdige plasser på balkongen for disse fine fra deg!

Tusen takk igjen, digger deg!!

Bunny Hug 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #perler #pride #overraskelser #bunny #bunnytrash

22 kommentarer

Siste innlegg