Kravstore bloggere 😝


Egentlig orket jeg ikke noe blogging mer nĂ„, har lagt ut to innlegg tidligere i dag og tenkte det fikk vĂŠre med det. Det er varmt og jentene mine har diarĂ©, ogsĂ„ har jeg bevisst spist under 500 kcal i dag og skal ikke spise mer fĂžr i morgen. Mer om det en annen gang. Hodet mitt fĂžles nesten som om jeg har hatt en sopp-trip i gĂ„r, det fĂžles ikke ille, det er bare veldig rotete. Men anyways, nĂ„r VestfrĂžken legger ut noe sĂ„ mĂ„ jeg klikke inn og finne ut hva hun har pĂ„ hjertet. Og dermed var jeg blitt lurt, for hun skrev helt i slutten av innlegget at hun hĂ„pet at andre ville «stjele» innlegget for hun var nysgjerrig pĂ„ hva andre bloggere ville svare pĂ„ spĂžrsmĂ„lene. Da kunne jeg jo ikke la vĂŠre nĂ„r hun faktisk i samme innlegget ga komplimenter til meg (VestfrĂžken: spĂžrsmĂ„l og svar) SĂ„ tusen takk đŸ„° og here it goes:

Hvor lenge har du blogget?

Lenge, tipper 12 Ă„r uten at jeg skal banne. Orker ikke tenke for Ă„ avgi et nĂžyaktig svar. Men 12 Ă„r feels right!

Hvorfor valgte du bloggnavnet ditt?

FÞr bloggingen startet skrev jeg en dagbok pÄ nettstedet Gaysir som er en sosial plattform for homofile, eller skeive, eller hva de politisk korrekte Þnsker Ä kalle oss i dag. Jeg vet ikke selv. Var nestleder i LLH Buskerud et par Är, og en del Är fÞr det var jeg medlem i LLH i nordnorge. NÄ er det blitt sÄ mange bokstaver og greier, og forskjellige flagg at jeg blir helt matt. Jeg var med i Ärets sesong av «Ja vi elsker camping» der ser dere meg blant annet i en scene der jeg ser pÄ pride-paraden og lurer pÄ hvilke flagg er hva, hahaha.. nÄ skriver jeg meg bort.

Anyways, jeg hadde profil pÄ Gaysir og der fÞrte jeg en dagbok som jeg sikkert hadde et par Är fÞr de som drifter plattformen fant ut at jeg var ikke politisk korrekt nok og fjernet den. Yupp, jeg ble forbanna og ytret hva jeg mente om dét, og laget meg en blogg. Hensikten var ikke Ä bli noen blogger eller noe, men bare ha et sted Ä vÊre mitt uperfekte politiske ukorrekte meg.

Skriving har har alltid vÊrt terapeutisk for meg, det har hjulpet meg mye, sÄ derfor. NÄ prater jeg meg bort igjen, men point is: pÄ Gaysir het jeg Gayboy Bunny og navnet var opptatt der jeg fÞrst opprettet blogg, sÄ etter noen forsÞk ble jeg Bunny Trash som er to motsetninger. NÄr jeg da skiftet fra fÞrste bloggplattform hit til blogg.no sÄ valgte jeg Ä beholde navnet da jeg hadde irritert en hel del folk til Ä huske meg. It makes them so damn mad!

Hvem inspirerte deg til Ă„ begynne Ă„ blogge?

Ingen det var egentlig ingen intensjon Ä vÊre blogger. Jeg bare trengte Ä fÄ ut alt inni meg, sÄ den gan skrev jeg mye om livet som rusmisbruker, barnevern, overgrep, seksuell legning.. noe av det kommer innimellom enda. Jeg er den jeg er fordi jeg var den jeg var. SÄ jeg inspirerte vel meg selv, eller livet inspirerte meg.

Hvem var dine fĂžrste bloggvenner?

Forbipolene hadde jeg litt kontakt med en stund, men jeg vil heller pĂ„stĂ„ at Gryende (Gry) er min fĂžrste bloggvenn, hvor jeg kan bruke ordet venn. Hun har fulgt meg i flere Ă„r og jeg fikk aldri med meg at hun skrev blogg, det tok lang tid, hahaha.. jeg sjekket liksom ikke topplisten og engasjerte meg i andre blogger. Uansett, hun har fĂ„tt med seg mye om meg, men/og hun er enda her ❀

Har du endret deg som blogger siden du begynte Ă„ blogge?

BÄde ja og nei. Jeg orker fremdeles ikke filter og politisk korrekthet. SÄ mange krenkelser i livet som jeg har mÄttet gjennomgÄ, sÄ driter jeg i om folk gjentatte ganger kommer innom min blogg for Ä la seg fÞrst krenke, og sÄ sutre. Skriv en egen blogg hvis min ikke faller i smak.

Jeg trasher religion og islam, jeg kaller pedofile for monstre og jeg bruker ord som tynn og feit og patetisk og bollemus og rekesaft og hurramegrundt. Jeg er her fĂžrst og fremst for meg selv. Jeg kritiserer en ikkefungerende innvandringspolitikk og farlige ukulturer. Jeg er fed up med berĂžringsangst og fjas etter alt jeg har opplevd.

Etter X antall grove overgrep sÄ kan ingen fortelle meg om tilfeldigheter. NÄ har jeg lest meg opp pÄ og reist til de mest psykotiske steder for en liten homo fra nordnorge, at erfaringen om mye av det jeg skriver om er sÄ bred det blir aldri noen annen forstÄelse av disse temaene.

Det jeg derimot har endret pÄ en del er graden  av omtale i forhold til venner, familie, privateliv et cetera. Jeg har hatt noen stalkere gjennom Ärene. NÄr man blir forfulgt pÄ alle media og ute i det offentlige av noen som er fanatisk opphengt i deg og involverer mine nÊre og kjÊre, sÄ er det greit Ä ikke legge ut bilder, navn, beskrivelser. Noe av det jeg skriver om er faktisk farlig Ä ytre seg om i dette landet. Veldig farlig.

Hvor mange innlegg har du skrevet?

Over 10 000.

Har du ett innlegg du er ekstra fornĂžyd med?

Nei!

Hvilke blogger leser du fast?

Jeg orker ikke linke til noen i dag, er sÄ mye styr mtp omstendigheter og dagsform.

Jeg leser fast Gryende som har en blogg som vokser hver dag med konsepter og aktuelle temaer. Bevisst og morsom – det er Gry!

Jeg leser ogsÄ VestfrÞken fast og irriterer meg at hun skriver sÄ lite. Jeg liker hvordan hun fremtrer og tenker.

LenaLykke har jeg fulgt med en stund, og den dama der er ikke dum skal jeg si dere!

Frodith er definitivt fargeklatten!

Leneetarnes er veldig behersket og god!

Solliv liker jeg Ă„ besĂžke, Linda, ChristineEmilie, Olehartattordet, Fullstendigkaos, AudMarit, Doc&Dask, Hegeslillerom og Hjernevasket. Alle disse av helt forskjellige grunner.

OgsĂ„ kikker jeg innom KokkejĂŠvelen. Han liker bĂŠsjetemae og er flottest uten briller, men han hadde dem vel pĂ„ da han sendte meg premie for Beste Bloggnavn. Funfact, jeg hadde en greie pĂ„ bloggen her hvor beste bloggnavn skulle kĂ„res. Bunny Trash vant selvsagt, og KokkejĂŠvel ble nummer 2. SĂ„ da vippset han premie til meg đŸ˜œđŸ‘đŸŸ

Link: KÄring av beste navn pÄ blogg!

Hvilke kategori har du flest “mye leste” innlegg i? 

Har nok flest lesere som leser kategori Trash i min blogg. De som foretrekker Bunny er vel de som er bloggere selv. De er veldig tause nÄr jeg skriver Trash-innlegg. Unntatt Gry tror jeg..

Hvis du skulle reklamert for noe pĂ„ bloggen – hva ville du valgt?

Nei, synes det er jÊvlig nok med all reklamen til blogg.no her pÄ siden min. Da jeg startet her var det én reklame pÄ siden min, nÄ har enkelte begynt Ä klage om all reklamen. Den delen misliker jeg sterkt selv. Legger bloggere ut innlegg merket med reklame, da hopper jeg over det. Leser ikke! Og jeg har INGEN reklame selv!

Er det noen bloggere du ser opp til?

Tror sikkert jeg ser opp til de fleste, jeg er ikke akkurat langbeint.

Har du blitt pÄvirket av noen bloggere til Ä kjÞpe noe?

Ja, det var noe en gang. Det er veldig lenge siden. Husker ikke hvem som lurte meg med den reklamen eller hvem det var. Men honnĂžr til vedkommende, for jeg biter normalt ikke pĂ„. Jo – det var Sophie Elise. Jeg fulgte henne lenge. Jeg syntes at det var sĂ„ kult at vesle jenta fra Harstad fĂžrst skilte seg ut, og sĂ„ ble hun jo den stĂžrste bloggeren Norge har hatt. Jeg kjente faren hennes, har felles bekjente ellers, gudforeldrene mine bor ved foreldra hennes og sĂ„ videre, men sĂ„ fikk jeg fullstendig avsmak. Klarer ikke se pĂ„ henne engang. Men.. hun fikk meg da altsĂ„ til Ă„ kjĂžpe Betakaroten, som var dritt, ogsĂ„ FlinkBisk, som enda kommer hver mĂ„ned.

Hvorfor blogger du?

Jeg har vel egentlig vĂŠrt innom flere grunner i lĂžpet av dette innlegget. Konklusjonen blir vel at nĂ„ har jeg skrevet i sĂ„ mange Ă„r at det er en del av meg. I nyere tid har jeg fĂ„tt litt kontakt med enkelte andre bloggere ogsĂ„ som jeg liker veldig godt, sĂ„ det er veldig hyggelig Ă„ vĂŠre her. Jeg vet jeg er low-life-white-trash, men fĂžler innimellom at noen her liker meg ogsĂ„ 😜

Dette var rett fra levra Vestfrþken, for U first (og klem til dere andre) 😘


FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#vestfrĂžken #bunnytrash

10 kommentarer
    1. HĂ„per jentene blir fort bedre â€đŸ‘ og god tur til Sverige torsdag 👏👍 fortell meg Ă„ssen det var pĂ„ bĂ„ten ,,vurderer sterkt Ă„ dra mandag …
      Kos dere i varmen ,husk Ă„ drikk mye ❀
      Klem til jentene ,snuppen og deg ❀

    2. LĂžv u 2 <33

      (- Og nÄ tror jeg kanskje du liker meg igjen ogsÄ, for i dag har jeg nemlig ikke vÊrt no' sÞt og snill i det hele tatt *mwwhahaha*)

      1. Du er irriterende snill 😂 leste siste innleggene dine nĂ„, har ikke fĂ„tt med meg noen klovn 😂 er vi blĂ„st 😳😂😂

    3. Hei, jeg leser ofte bloggene dine. er desverre ikke flink til Ă„ kommentere. Er nok fordi jeg er sjenert/usikker/tĂžr ikke skrive noe(stryk det som ikke passer hehe)
      Men denne gangen mÄ jeg bare si noe.
      Du er en av de fÄ jeg vet om som faktisk sier ting rett ut, uten Ä hverken vÊre slem eller ond eller noe sÄnt. Er det noe negativt, sÄ skriver du det pÄ en sÄnn mÄte at det er kun om sak, noe en person har gjort.
      Er det positivt, sÄ tar du gjerne med person.
      Uansett sak du skriver sĂ„ er det utrolig bra at noen faktisk “tĂžr skrive det og stĂ„ stormen ut”
      Fordi samfunnet har blitt sÄ redd for Ä sÄre noens fÞlelser og skal vÊre sÄ forba.. korrekt blir bare alt aviser/medier skriver feil.
      Hadde jeg fÄtt velge, ville jeg hatt deg som journalist i en stor avis sÄnn at mennesker faktisk fÄr sannheten men forelÞpig fÄr jeg bare fortsette Ä lese bloggen og vÊre enig i det meste du skriver:)
      Tilslutt vil jeg vĂŠre uenig med deg(faktisk)
      Du er og vil aldri vĂŠre “White trash” i mine Ăžyne!
      Fortsett Ă„ vĂŠr den du er!
      Ønsker deg, dere og de smÄ prinsessene en fortreffelig dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg