Ingen krans til meg – lever enda!

Sånn, da var det blitt mandag og mine fem dager fra symptomene med covid dukket opp er nå over. Yupp, for det har seg slik at tirsdag i forrige uke ble jeg snufsete noen minutter og hadde et par timer med feber. Jeg var skikkelig god og varm og kosa meg under dyna den kvelden. Dagen etter var jeg fin, men det viste seg at dette faktisk var covid.

Det er jo slik nå at antall covid-tilfeller stiger til værsj, og jeg ser stadig statuser om at folk er sååå syke, og sverger igjen til at de hadde helt sikkert blitt dødssyke og kanskje omkommet hadde det ikke vært for at de har latt seg injisere med «vaksiner». Vel, som uvaksinert var det ikke mye sykdom jeg fikk. Ikke én host, ikke et nys. Jeg fikk en gang i tiden en kvise i øret, den var verre enn dette. Mye verre. Det som er kjedelig er hensynet til andre, og da måtte holde seg hjemme for å ikke smitte andre. En skal holde seg hjemme 5 dager fra en fikk symptomer.

Nå er det mandag. Jeg overlevde forrige uke, og jeg tenker på meldingen jeg fikk for noen måneder siden av en «anonym» leser som i de fleste tilfeller kaller seg ‘Bien’ som faktisk talt ønsket at jeg skulle smittes og dø av covid, og så dukket kjerringbloggeren opp og uttalte at hun ville ihvertfall ikke være med på å spleise på krans til min begravelse om det skjedde.

Jeg er enda i dag rystet over hva folk faktisk får seg til å skrive, og at så mange mennesker som leser dette faktisk ikke reagerer, men heller velger å holde seg inne med mennesker med slike holdninger. Jeg tenker det er greit å tenke slike tanker, det er greit å ikke ønske bidra med krans til min begravelse, jeg bare stiller spørsmål med å ytre den slags..

Anyways, det er ikke mer å tenke på, sjefskaninen døde ikke av covid denne gang, hehe.. Har vært masse trøtt disse dagene, men om det var covid eller det faktum at man blir jævlig daff av å bare være hjemme, det kan diskuteres. Nå er det mandag, himmelen er blå, det meldes om sol et par timer og 20 grader i skyggen før det skyer over og blir regn i ettermiddag. Skal en tur til veterinær nå snart, og tenkte deretter ta meg en tur på café i sentrum og bare kikke på folk. Men først, frokost med snuppen min 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nyuke #covidfri #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Eg må nå le litt og 😊.
      Nå har dei same folka som oppfører seg som rasshøl på nettet, i årevis hylt og skreket på toleranse og mangfold, yttringsfridom og fuglane veit kva det ikkje skulle vera. Demokrati snakkar dei og fint om.
      Joda, me ser jo på åtferda deira, og kva dei skriv, kor mykje dei meiner det dei hyler og skrik om.
      Stakkars patetiske, dobbeltmoralske mennesker. Dei skjønar ikkje mykje.

      1. Det er en av grunnene til at jeg tar opp dette jeg har gjort i mine siste innlegg. Når disse tar til ordet om at vi bloggere ikke burde skrive om hverandre, at vi burde dra plattformen i felles retning, hvor dumt det er å krige, og fremstiller seg som de gode som ikke har gjort eller gjør noen noe. Med alle disse stygge karakteristikkene jeg har fått fra disse samme personene, ondsinnede kommentarer og i det hele tatt, så våger de faktisk nå å fremstille sannheten annerledes.. de må gjerne lyve for seg selv, men jeg husker alltid, det er slik jeg er.

      1. Overlever det meste jeg, også det nevnte innlegget fra Kjerringtanker, som bare er et av mange, trodde jeg skulle bli vant til alle omtalene, men blir visst aldri helt det. Kos deg du oxo 🥰

    2. Det covid-greiene skjønner jeg mindre og mindre av! Jeg har jo tatt tre vaksiner..Etter 3. vaksine har jeg hatt problemer med elveblest, skikkelig grusom kløe og etter dusjen om morgenen var jeg full at røde streker. Huden var helt skjør og tålte nesten ikke noe såpe eller påkjenning av klut og vann og såpe..Vært helt grusomt..Den siste sprøyta tok jeg i jula, først nå er jeg tålig frisk etter dette..Har ikke orket å rapportere inn dette! Men ser ut som går greit..Kommer aldri til å ta noen flere vaksiner når det gjelder denne sykdommen. Men man ble nesten presset når er i jobb og møter folk. Dessverre…

      Bra du lever og står deg vel…Ha en fin kveld videre…Jeg roer litt med å skrive om dagen..Det er faktisk deilig! 🙂

      1. Ja, kjenner til dette presset, men ga ikke etter for det.. glad er jeg for det, for covid for meg ble bare på papiret. Mange som roer skriving for tiden. Har lurt på å droppe blogg, kan jo like gjerne ha en FB-gruppe og skrive der. Får jo ikke opp statistikker eller noe på blogg lengre uansett, og er luta lei et par andre bloggere. Får se hva det blir til. Nyt sommeren og kos deg Solliv 🥰

        1. Har fått opp statistikken jeg nå, den er helt suveren. Gå inn på ny nettside og skriv analytics.google.com
          og da kommer din statistikk opp. Det er veldig mye forskjellig her og du bare klikke og prøve deg frem.
          Det er tre vinduer som kommer opp. Jeg bruker det til høyre! Liker den best. Men er mye forskjellig altså, så du må bare sette av litt tid til å klikke og prøve deg frem..
          ..

          Ja, skjønner…kan bli lei folk noen ganger! Tusen takk…Jeg blogger i august igjen jeg, men nå nyter jeg bare å lese litt her og der… 🙂

    3. Når de nå ruster opp til C19 -helvete igjen, og jeg nok en gang viste meg som det naive fjolset som trodde de ikke lenger kunne komme opp med noe som sjokkerte meg..
      Men så feil kan man altså ta… For det første, stiller jeg meg fullstendig uforstående til at de fokuserer ensidig på å underrette om at virus fremdeles smitter på samme vis det bestandig har gjort. – Altså overøses vi av selvfølgeligheter, mens det ikke er en jævla kjeft som har bragt det så til de grader sensasjonelle ved at denne smitten øker og avtar fullstendig in-sync med hendelsesforløpet i Ukraina-krigen!!
      Det vi er vitne til her, er altså et fenomen som er klin hakke umulig for virus med opphav her på planeten! Virus av jordisk format er nemlig en særs primitiv livsform, og er dermed lysår unna selv den enkleste form for hjerne. – Så hvordan i helvete kan det da ha seg at de vet nøyaktig når situasjonen i Ukraina tilspisser seg, og at det dermed ikke vil kunne få max pressedekning, liksom de er like forbannet spot om i det situasjonen roer seg slik at det vil ha monopol på hovedoppslagene!? Smittefrekvensen økes jo og senkes helt i takt med denne utviklingen, og jeg freaker ut av at jeg tilsynelatende er den eneste som ser det!!
      Videre, så ser vi atter igjen at de hauser opp de nye mutasjonene til noe ukjent og skremmende (de vet ingenting, men tror det er farlig), for med det å satse på en ny runde med tiltak for å bremse virusets utvikling når det i følge lærematerialet i biologi gjør det klinkende klart at det snarere burde la det få herje fritt, for med det å få opp nye mutasjoner så fort som råd er! Dette virusets endelikt er nå åpenbart at vil bestå i at mutasjonene har ført det helt ned til et normalt forkjølelsesnivå. Men INGEN sier noe!! Og at JEG vet ting med samme sikkerhet som enhver fagperson grunnet at jeg har tilgang til den samme faglitteraturen, ignoreres fullstendig..

      1. Nå er det jo slik at smitten ikke øker og avtar nsync med Ukrania, men oppslagene tilpasses agendaen. På en måned oppi dette mens de kriger borti der hadde Norge flere covid-relaterte dødsfall en vi hadde i hele 2020. Nå ligger vi på 50 i uka og hjerterelatert dødsårsak er økt med 25 prosent etter vaksiner. Nå har jo jeg også hatt covid, men jeg husker en kvise jeg hadde i øret en gang i tiden, den var verre enn dette covid-greiene.

        1. Selvfølgelig har smittefrekvensen nada sammenheng med noe som helst av utenforstående eventer! Men om en legger det bildet vi får servert, hvilket folk flest fremdeles kjøper rått og ukritisk, er det jo nettopp så absurd!
          Poenget mitt er å få frem det fullstendig paradoksale i det vi får servert, i stadig mer patetisk håp om at dette er gitt for alle med en IQ på over 42 å se!..

          1. Det jeg finner mest patetisk er at folk sluker rått hva som står skrevet i Dagbladet, VG, NRK og TV2. Jeg har vært i diskusjon med folk og henvist til opplysninger og tall på Legemiddelverket sine sider og da blitt anklaget for Fake News. Når TV2 henviser til Legemiddelverket er det legitimt, når jeg gjør det er det Fake News. Det som er mest forskrudd oppi alt med pandemien er folk selv. Aldri før har jeg blitt gjort oppmerksom på hvor høyt antallet idioter her til lands faktisk er. Antistoffer hva er det? Fake News!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg