Ikke fornærm meg med normal!

Disse tre bildene rappa jeg fra bloggen til Gry, altså Gryende (<—— link). Rett og slett fordi jeg føler disse sitatene beskriver meg veldig bra.

Altså, se på dette første bildet under. Hvis du kjenner meg så skjønner du, hvis du har lest bloggen min over tid så skjønner du. Det er jo til og med mer enn MEGET mulig at akkurat du er en av de MANGE som har sagt til meg «du er jo ikke helt god, du er jo ikke helt normal». Det må sies at det er jeg meget glad for.

Alle disse menneskene som konsekvent følger strømmen og den fordømte bjellekua i hva enn det måtte være må jo være de mest personlighetsløse menneskene som finnes! Boring!!

Bilde nummer to under her.. ja.. jo.. altså sier ikke det seg selv?

Og dette bildet nummer tre er jo meg i et nøtteskall. Det er jo min absolutte oppfording til alle og slippe ut sitt indre virkelige selv. Ikke gjem hvem du er, ikke skam deg for hva du mener, ikke vær redd for å ytre deg. Stå på! Det kommer i hvert fall alltid jeg til å gjøre. Om jeg noen ganger feiler så er det bare menneskelig, og når alt kommer til alt, og livet går mot en ende så har ihvertfall jeg vært tro mot meg selv 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#beyourself #beproud #pride #love #beU

6 kommentarer
    1. Jeg tenker at det viktigste er å være seg selv, uansett hva det vil si. Å være spesiell hvis man ER det. Jeg har møtt på mange folk gjennom livet som FAKER en type væremåte i frykt for ikke å være spesielle NOK, det har jeg ikke så stor sans for heller. Da tenker jeg noen ganger at jeg liker folk som er helt VANLIGE også, så lenge de er seg selv. Mitt poeng: Være seg selv 😀 Det er min mening da 🙂 KJenner mange forskjellige typer. Noen er annerledes, gale, sære, rare og noen er helt “vanlige” hva nå det vil si, vi er vel alle unike uansett… Og jeg liker alle, så lenge de ikke forstiller seg.

      1. Det du skriver er jeg veldig enig med deg i Frodith. Folk som forestiller seg er vel de verste, de opptrer gjerne litt sånn.. usmakelig. Men jeg tenker liksom på de som gjemmer seg selv, gjemmer hvem dem er, og det er utrolig mange av dem. Det er en evne jeg har som jeg er meget stolt av, jeg er veldig god på å se «gjemmere». Jeg tiltaler dem hele tiden, diskré og mellom linjene, men de skjønner det liksom ikke, at jeg har sett at dem gjemmer seg, at det er dem jeg tiltaler. Kom ut, kom frem, det er her det virkelige livet befinner seg 😜

    2. Ja,ikke unormal heller,litt på siden av,kanskje 🌺
      Eg kan jo nevne her at det er umulig for min hjerne å tenke symmetri,og det er umulig for mine hender å utføre symmetri,eg prøver når eg må,men oppdager alltid at noe er i utakt med resten,noe må stå ut som ikke passer inn,men opplever også,uten unntak,at selv om forsøket på symmetri er mislykket,så passer alt inn i det ryddige kaoset,sluttresultatet er alltid perfekt (i mine egne øyne).
      Eg er også god på resonering,lynkjapp faktisk,det er derfor noen er overbevist om at eg er synsk…..
      Gjør noe av dette meg til unormal,så er eg iallefall lykkelig unormal👍🏻😊🌺
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg