We’re Good – bare hør her 😜


Igjen sitter jeg på balkongen og nyter de små gledene her i livet som ikke er blitt fratatt oss. Blå himmel og sol, god drikke og musikk i bakgrunnen. Eller ikke helt i bakgrunnen, jeg spiller faktisk ganske høyt nå. Jeg rakk å kjøpe lydplanke og bass før samfunnet stengte ned igjen, og akkurat det er jeg veldig fornøyd med. Har alltid vært glad i musikk og god lyd.

Ellers har jeg vært og handlet i dag. Mange varer har jeg handlet dobbelt opp, og noe firedobbelt. Planen er å dra minst mulig innom disse butikkene, men dessverre er det alltid flere ting dem ikke har, så på mange måter er en like langt der. Men men.. noe skal det være uansett.

Nå er jeg hjemme igjen. Tenker ikke gjøre så mye annet enn å slappe av her jeg er. Jeg har to maskiner med klesvask og en luftetur med jentene som venter. Klærne vasker seg selv, og lufteturen med jentene blir jo bare kos når vi har slikt et nydelig vær.

Men som sagt, mest skal jeg bare sitte her i dag. Nyte sola og iskald Solo Super. Har vel sola her en time til. Men musikken forsvinner ikke, bare gladmusikk i høytallerne her nå.

Akkurat nå er det nyeste albumet til Dua Lipa som går. Future Nostalgia (The Moonlight Edition) som jeg faktisk synes er hakket bedre enn originalversjonen av albumet. I tillegg til de veldig kjente låter som «Un dia (One day)» og «Levitating» vil jeg nevne de nye låtene «We’re Good», «If it Ain’t me» og «Prisoner».

Sistnevnte «Prisoner» er sammen med Miley Cyrus og finnes også på Cyrus’ album «Plastic Hearts» som også er en storfavoritt hos meg for tiden. Det er et fantastisk album med sin inspirasjon fra mine yngre år. Her finnes heftige samarbeid med ikoner som Billy Idol, Stevie Nicks og Joan Jett and The Blackhearts.

Ser også frem til nytt album fra Gwen Stefani, og koser meg med de to nye singlene som hittil er sluppet «Let me Reintroduce Myself» og «Slow Clap». Av disse to synes jeg definitivt den siste er best!!

Dua Lipa: We’re Good

Miley Cyrus/Billy Idol: Night Crawling

Gwen Stefani: Slow Clap

Er det flere musikkelskere her? Jeg elsker alle typer musikk, nytt, gammelt, bare det er bra musikk!! Hva hører dere på for tiden som dere vil anbefale?


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#spotify #musikk #solosuper #dualipa #mileycyrus #billyidol #gwenstefani #bunnytrash #jatillivet ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg