Uninvited ❤️

Vi mennesker har hatt musikk så lenge vi kan huske, og den hjelper oss i både gode og dårlige tider. På fest vil vi ha fengende, rask og tøylesløs sang, mens når en som står oss nær har omkommet i en ulykke foretrekker vi en saktegående emosjonell sang, som setter sorgen i spissen. I en film vil musikken forsterke scenene, forandre stemningen og uttrykke følelser akkurat som vi selv gjør. Musikk er en gjengivelse av følelser og tilstander, musikk gjør oss gladere, kan motivere oss og hjelpe oss bearbeide følelser. Musikk binder mennesker, musikk får oss til å komme sammen og danne fellesskap.

Deler herved noen låter som jeg anser som fantastiske geniale klassikere som har vært gjengangere i mitt liv.

01) «Beast of Burden» – Bette Midler

02) «Bette Davis’ eyes» – Kim Carnes

03) «Every rose has its Thorn» – Poison

04) «See you on the other side» – Ozzy Osbourne

05) «Live to tell» – Madonna

06) «Death is not the end» – Nick Cave

07) «Wrecking Ball» – Miley Cyrus

08) «Just Give Me a Reason» – P!nk

09) «Fru Johnsen» – Inger Lise Rypdal

10) «Uninvited» – Alanis Morissette

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#musikk #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Flere sanger eg kan relatere til der ja 🙂
      Eg har én sang som eg har hatt med meg leeenge, helt siden sommeren eg ble 16 og det er Phoenix Rising av Phenomena. Etter eg ble “voksen” har eg ofte fått høre at eg har en sær smak når eg fyrer denne opp i bilen, men eg elsker sangen
      https://www.youtube.com/watch?v=9qpEpp2AwM0&list=RD9qpEpp2AwM0&start_radio=1

      Uansett, musikk er viktig og en som eg hører en del på (av og på) er også Rag`n Bone Man 😀
      Men sånn all over er eg ganske altetande

      Vibbedille

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg