Steike fine syriner 😂


Steike fint vær i Harstad. Har susa rundt, vært på gravene til alle mine besteforeldre. En tur innom min søster. Vært på Cafe og pub. Møtt folk jeg ikke har sett på nærmere 20 år. Nå har mamman min og jeg nettopp vært på gatekjøkken og spist ost- og bacon burger. Slappe litt av før drinker og snacks i kveld med noen «gamle» venninner. Så får vi se hvordan det bærer seg åt 😜



Riktig god helg alle sammen 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#harstad #nordnorge #sol #sommer #norge

6 kommentarer
    1. Jeg leste ‘mannen min’ istedet for ‘mamma’n min’, og parkerer totalt! For her har jeg på et eller annet vis havnet på feil blogg, uten at jeg skjønner hvordan det skal ha kunnet gå for seg. Hvor faen er jeg hen, liksom?? For at du skuøle kunne si ‘mannen min’ istedet for Snuppen, var helt uaktuelt som alternativ 😅🤣😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg