Osteparty og framtidsplaner 😜


Yupp, da blir det sofaen på meg i dag. Å holde sofaen en hel søndag er alltid et godt tegn på at lørdagskvelden har vært bra, ligger her og skammer meg 😜😂

Hadde du en bra lørdagskveld?

Hadde vært koselig om noen la igjen noen ord i kommentarfeltet mitt om sin lørdagskveld. Hyggelig at folk bidrar og gir litt av seg selv, det gjør hverdagen bedre. 😋

Anyways, i går var snuppen min og jeg på besøk hos et vennepar. Vi kom til dekket bord med masse ost, frukt, grønnsaker og spekemat med mer. Det å spise ost er en nytelse, herregud som jeg elsker ost!! 😍

Trenger ikke si så mye om kvelden, for at jeg i det hele tatt nevner det så sier det seg selv at den var bra. Vi var tre par. Mye latter og noen planer for framtiden ble lagt. 💋

En tur til Gaustatoppen er ikke å forakte, jeg har ikke vært der, så jeg er helt klart med på den. Og så er det planer om å leie en hytte et sted en helg. Den planen liker jeg også, det er så mye hytteskam i dette landet at jeg bare MÅ på hyttetur! 👣

På vei til ostepartyet i går så jeg vel ti reklameplakater med teksten «Ikke lov å le på hytta». Så da tenker jeg at vi skal grille kjøtt, drikke alkohol og le masse!! Være skikkelig rebelsk 😂

Nå er vi også veldig sugen på å dra på Kielferga. Det er jo også en skamfull ting å gjøre, så det skal vi ved første anledning som byr seg 👍🏾

Ellers har jeg farget håret rødt etter den mislykka blekingen/stripingen for noen dager siden. Jeg er fornøyd med rødt, det er slik en skamfull farge 😂

Riktig god søndag alle sammen, og skam dere masse!! 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

2 kommentarer
    1. Hei. Hørtes deilig ut med ost på en lørdagskveld 👍Selv spiste jeg gryterett i den nye bobilen vår på Montebello camping. Funket det også 😉 Høydepunktet på kvelden var jo selvfølgelig mgp finalen og litt vin i glasset 👍Må bare si at jeg liker bloggen din og meningene dine 🙂 Ønsker dere en fortsatt ( forhåpentligvis) fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg