Kunne fått den jævla meteoritten i hodet!!


Der satt vi da på balkongen til venninna vår og drakk drinker og koset oss etter en deilig middag a la kompis som hadde bursdag. Kylling gong bao. Var veldig godt, måtte forsyne meg et par ganger. Det ble etter midnatt og rundt ett muligens da der oppstod to kraftige lysglimt etterfulgt av noe kraftig buldring noen sekunder etterpå. Alle de andre reagerte veldig på dette, men jeg var kommet til det nivået at jeg fikk det med meg og bare blåste det bort. «Raketter» sa jeg. «Jammen. Det smeller ikke slik av raketter» sa snuppen min, «og hele himmelen lyste jo opp». «Raketter» sa jeg og skravla gikk videre.


Det må sies at jeg skravlet noe så inderlig at jeg i dag faktisk har litt vondt i hodet. Både rusbrusen, Sol-ølet, hele vodka-flaska og blandevannet er borte. Ikke en skvælp igjen. var varmt i går. Var tørst. Lenge siden det har vært slik at rubbel og dråper har blitt smattet ombord og ikke noe fuktighet igjen på rekka.


Så våkner jeg i dag med melding på innboksen min at det faktisk var snakk om en meteoritt på noen titalls kilo. Og at den landet et sted i Finnemarka i nærheten av Lier. Ja for det var der vi satt, på grensa til Lier rett ved Finnemarka.


Når en slik meteor kommer mot jorden går den i opplysning og faller ned som et skur av småstein. Men småstein og småstein, de håper på å finne steiner på et par kilo hver. Tenk å få en slik i hodet, der vi satt er jo det faktisk mer sannsynlig enn å bli truffet av lynet. Og vi vet jo at det har skjedd.

Splætt!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kyllinggongbao #sol #sommer #varmt #venner #bursdag #drinker #lysglimt #smell #meteoritt #finnemarka #lier #drammen

7 kommentarer
    1. Er ikke så enkelt å tenke helt klart og ihvertfall ikke på en meteoritt etter midnatt og x antall enheter 🤪 Men oiiiii det kunne jo vært skummelt, 2 kilo rett i hodet er ikke småtteri. Regner med du kosa deg masse i går 🥰

      1. Er egentlig skremt av den meteoritten, altså det er jo insane at det plutselig kan regne ned «småstein» på flere kilo. Og at dette i natt skjedde rett ved oss, Lier, bare tre minutter å gå til grensa var vi. Storkoste oss, veldig bra kveld. Men kjøpte vodka på Sandefjordbåten som jeg aldri har drukket før. Jeg bruker ikke være dårlig, ha hodepine eller slikt dagen derpå, men i dag dundrer det som det ikke har gjort siden jeg var sikkert tenåring. Måtte bare gi opp og lage meg tassimokaffe og innta en Paralgin forte. Er det mulig liksom 😂

        1. Det skjønner jeg veldig godt at du er, skikkelig skumle saker og ikke minst som du sier tanken på at det faktisk skjer.
          Kjipt å være fyllesjuk, det er no’ dritt 🤗 kanskje det var noe rart med den spriten ? Eller enkelt og greit at du ikke tålte den type sprit

    2. Vel – ja ikke bra å være oppe så sent vettu…Sikkert det du fikk vondt i hodet av.
      Høres ut som en hyggelig fest….bra den dura forbi da!

      1. Tror ikke det var tidspunktet dom ga hodepine 😂😂😂 moro var det, og at den ikke landet på oss er jeg mer enn takknemlig for. Men de «flashene» og smellet, wow altså.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg