KG er kveldens gåte 👩🏼

I dag leste jeg over noen kommentarfelt under noen blogginnlegg og der ble jeg gjort oppmerksom på noe de kalte KG. Uvitende som jeg er så måtte jeg saumfare disse kommentarfeltene for å stilne min nysgjerrighet på hva KG er for noe. Etterhvert kom det fram. Kvinneguiden.

Klikk.no er et norsk nettsted som er eid av Egmont Publishing og er Norges største redaksjonelle forbrukernettsted. I februar 2012 hadde nettstedet over 960.000 unike norske besøkende i uka.

Nettstedet satser på nytte- og forbrukerstoff innen emnene bolig, foreldre, mote, motor, teknologi, helse og mat, med fokus på oppskrifter, tester og slik-gjør-du-det stoff.

Klikk.no har et redaksjonelt samarbeid med Nettavisen som også er eid av Egmont Publishing. I februar 2012 ble nettstedet Kvinneguiden.no innlemmet i klikk.no.

I disse kommentarfeltene som jeg leste så kom det fram at der var mye drittslenging og bare stygge kommentarer fra folk som ønsker å hevde seg på andres bekostning.

Bare sånn kjapt surfet jeg innom litt Safari og sånn for bare å få litt grunnleggende kunnskap om KG. Da fikk jeg vite at det har vært en trend at nordmenn deler bilder av kjønnsorganene sine på Kvinneguidens forum. Da spesielt menn.

Menn?

Dette med deling av kjønnsorganbilder er visst slått ned på og fjernet. Men det at en er anonym er visst slik det er enda? Og visstnok er flertallet av brukerne gretne gamle gubber som ikke er fornøyd med hverken seg selv eller andre og da bruker dette forumet for å tråkke på hverandre? Menn fra min alder og oppover?

Er flesteparten av alle menn blitt kvinner? Det heter jo Kvinneguiden. Hva er det jeg ikke skjønner her?

Noen som leser dette som bruker være på Kvinneguiden? Eller er det som med Se&Hør, ingen kjøper det, men likevel er det mest solgte ukeblad?

Hvorfor gidder dere dette?

Kveldens gåte 🤔

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#kg #blogg #forum #klikk #nettavisen #egmont #kvinneguiden #bunnytrash

25 kommentarer
    1. Vært innom et par ganger for lenge siden, måtte se hva dette var jeg også etter snakk her på blogg. Synes det virket ganske rotete..Og så mye negativt, huff. Kan ikke fatte at så mange henger der inne, og flesteparten menn😳😳Takk for info. Mulig det er annerledes ang alt det andre der inne, sjekket kun rampelyset. Det holdt.

      1. Jeg har enda ikke vært der. Ingen har snakka om KG til meg. Ordet Kvinneguiden har jeg hørt før og har liksom tenkt at det er sted man kan søke opp og få anbefalelser om feks frisører, sminkører, stylister, sminkebutikker, slike ting.. visste ikke at det var en plattform for bilder, «diskusjon» og «debatt». Eller et pissoar 😂😂😂

    2. Alt du sier der er nytt for meg😂Ta deg en titt så får du se. Meget spesielt. Et sted å få ut dritten en sitter inne med. Ikke bra. Som sagt sjekket to gamger for lenge siden, da d var så mye snakk her inne. Ingen planer om å henge der🙄😂Men, seriøst, er det menn som henger der og spyr ut av seg😳🙈

    3. Prøver igjen, fikk ikke kommentert. Sikkert noe tull her, ellers får du bare slette😊Gikk inn på kg, en tråd: « ville du vært sammen med en fellesdo?»tenkte kanskje det var noen morsomme historier fra noen du møtte i toalettkø..Neida, om man vil være sammen med noen som har liggi med 30-50 stk😳🙈Tror det er menn der ja😂Hva er dette for noe🙈

      1. Hmm.. også har ikke jeg mottatt innleggelsespapirer? 🤔 nei, vet ikke om det er sånn gal jeg liker, synes mere det høres ut som latriner og pissoar, og de har jeg aldri likt 🤮

    4. 🤮🙈😂Første jeg tenkte på nå var latrinene på speiderleirene fra barndommen, fysj. Man glemmer det aldri. Takk😂

    5. La oss ikke snakke mer om kg..Folk klikker seg inn. Fått mye oppmerksomhet nå..
      har du hatt en fin bursdag?🤗😄

    6. KG är mig veterligen platsen för vår allas kära Kokk gemensamma Fantastiska (fanatiska) läsare?!
      Flera av dom hade verkar ha behov av lobotomi och jag är inte ens säker på att det hade hjälpt!
      Man tappar helt enkelt hoppet om mänskligheten – ännu mer! 🙂

      1. Da det er samme selskap som eier disse plattformene, kvinneguiden, blogg.no så virker det på meg som om det er lagt opp til at det er med hensikt at Kokken er tema da han er den eneste ordentlige toppbloggeren på plattformen. Andre kan kalle seg toppbloggere så mye dem vil, men han er den eneste som har antall lesere og sidevisninger som er i nærheten av det som kan sammenlignes med hva toppblogging innebærer. Så både negativ og positiv omtale og debatt rundt han innebærer penger i kassa for selskapet og jævelen sjøl.

    7. Har aldri vært innom KG og ikke har jeg lyst til det heller. Liker ikke når folk snakker stygt om andre og det er vel det hele KG går ut på ettersom jeg har skjønt.
      Ha en fin dag😊

    8. Jeg måtte innom der EN gang, for å se hva det var. En stund siden. Bare EKKELT. Og sånne laaange tråder med dritt liksom. Fram og tilbake. Men sikkert litt som med Big Brother i sin tid, (eller andre realitykonsepter) hvis man begynner å “følge med” kan man bli hekta. Må liksom se hva som skjer i neste “episode”, uansett hvor teit… 😛

      1. Det er det jeg å tenker, går man først inn der så må man se neste «episode» og neste og neste.. har vært hekta på så mye søppel at det der gidder jeg ikke 😂

    9. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Eg kan innrømme at er smugleste på rampelyset tidligere,men det var fordi at min egen blogg blei omtalt der inne både titt og ofte da eg hadde blogg på blogg.no.Kan si så mye at det var både ris og ros å få der og ingen pyntet på hva de mente.

      Nå i ettertid har eg sporadisk klikket meg inn,det er jo mye som blir tatt opp der,men syns det er blitt mer og mer kjedelig,det er de samme folka som fortsatt “diskuterer” og lite nytt.Det er som med nye blogger,man følger med en stund,men så blir det ofte sporadisk etterhvert som bloggeren gjentar og gjentar seg selv,ofte i en offerrolle.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg liker blogger bedre i dag enn før. Tidligere var det stort sett rosablogging eller unge mennesker som brukte barna sine for klikk og likes. Begge gruppene finnes enda, men ikke i nærheten av bloggernes storhetstid. Se til «Mamma på hjul», beste bloggen ever. Vestfrøken og Hjernevasket er flinke, men blogger for sjelden. Gryende er annerledestenkende, det liker jeg. Frodith er en fargeklatt, utypisk blogger, men sprer litt glede og farger i hverdagen. Så var det meg da, men mine råde tråder er vel så gjentakende tydelig at man går lei?

    10. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Nå må ikke du snakke deg selv ned – du er favorittbloggen min 🌺

      Gryende leser eg ofte,mamma på hjul også,dessuten tror eg mammapåhjul bor her ute i området eg bor,eg såg bilen hennes kjørte forbi meg en søndag morgen da eg var på vei hjem fra nattevakt.
      Ellers leser eg Aud Marit sin blogg ofte,hun og meg har jo fulgt hverandre på blogg.no i mange år,det blir som en god gammel venninne å regne for min del.
      Eg er helt enig med deg i at det er flere svært gode blogger nå enn før,men det er jo ofte sånn at blogger gjerne går i diverse feller som gjør dem uinteressante etter en stund,det kan være stadig nedrakking (mobbing) av andre,bloggere som inntar offerrollen litt for ofte,det kan være materialistiske og overfladiske blogger osv.Eg leser tre blogger fast,alle tre er forskjellige,men svært gode,engasjerende og samfunnsbevisste,ofte samfunnskritiske som eg liker,alle tre har til felles med meg selv at man ikke uten videre aksepterer alt man blir fortalt,svært lite av det man blir fortalt faktisk.
      Noen må ta på seg skeptiskrollen og da blir det oss da,når ingen andre vil 💐

      Hilsen synskepeggy.

    11. På Kvinneguiden sitter verste “Karen” som ikke har noe liv og sannsynligvis ikke heller godt og sunt sexliv, så alt de gjør er så lese der og slenge dritt. Det er sykt å bruke dagene sine på noe sånt. Nei takk, jeg leser og skriver her heller

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg