I dag ble jeg kontaktet om sex med sex-roboter!

Jeg fikk dagens innvendige latterkule rett etter klokken 13:52 i formiddag. Jeg hadde satt av fire timer til vaskedag i dag fra klokken 10:00 til klokken 14:00. Vi har et felles vaskeri i kjelleren her, og jeg var litt fram og tilbake da jeg plutselig hørte det plinget i mobilen min på stua. Følgende forespørsel var da kommet fra en som jobber som fotograf/redigerer for BI Norwegian Business School. Han har tidligere vært journalist hos NRK.

«Hei Xxxxx!

Håper alt står bra til!

Jeg er ansatt som fotograf i en videoteam for Handelshøyskolen BI der vi ønsker å lage en kort og morsom snutt på forskning på sexroboter.

Det vi er på utkikk etter er en mekanisk robot, men etter vår research så er ikke det helt på markedet ennå.

Det vi likevel vil er å bruke en så tilnærmet sexrobot, eller da en dukke, der vi spiller inn noen veldig uskyldige scener som ikke er noe grafisk.

Det skal være mer humoristisk og for å understreke det forskningen sier.

Det er denne artikkelen som er utgangspunktet:https://www.bi.no/forskning/business-review/articles/2020/07/er-det-greit-at-partneren-din-kjoper-seg-en-sexrobot/

Så spørsmålet er om vi kan besøke deg, bruke denne dukken eller det som er så avansert som mulig til noen scener og ta et kort intervju med deg.

Snutten er da for våre sosiale kanaler og for nettsidene våre; bi.no, forskning.no og så bruker vi av og til å få det delt på linkedin.

Hører fra deg!

Xxxxxxx»

Først tenkte jeg bare «hæ» og «wtf», litt sånn vantro over meldingen. Så fikk jeg latterkule inni meg og tårene begynte å trille. Det er faktisk DETTE de går på høyskole for 😂

Jeg undret meg om hvordan noen hadde funnet ut at de skulle spørre akkurat meg om dette. Surrealistisk. Så kom jeg på at helt på begynnelsen av fjoråret skrev jeg et innlegg om sexdukke-bordeller, og tenkte at de hadde fått opp mitt navn i et søk om temaet. Da jeg svarte var det første jeg skrev følgende:

Svaret jeg fikk var litt vagt, det kunne være innlegget mitt som var årsaken til at de kontaktet nettopp meg, eller så kunne det være en google-tilfeldighet, jeg orket ikke henge meg opp i det, men hva skulle jeg svare? Vi tastet litt til fram og tilbake, under kan dere se litt av samtalen:

😂😂😂

Etterhvert fikk jeg telefonnummeret hans. Så kan dere gjette hva vi ellers kom fram til i samtalen vår og om dette er noe jeg har sagt ja til å være med på eller ei 😜

Takk for at dere leser, ha en riktig fin kveld!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sexrobot #sexdukke #bi #gay #BI #handelshøyskole #fotograf #intervju #videoinnpilling #video #sosialemedia #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg