Lufta er for alle!!


Yuhuu, kom da vel!!

Lørdag 3. juni blir det et uformelt, lite, men koselig bloggtreff i Drammen. Hvem som kommer kan jeg ikke svare på. Flere «blogghøner» har meldt og sagt at de kommer, men ingen «blogghaner». Inntil videre. Det gjenstår å se hvem som dukker opp da. Det kan jo fort være at noen som har sagt de kommer, ikke kan likevel, det vet man jo aldri.

Det jeg kan fortelle er at de som har meldt at de kommer er noen sterke personligheter, disse er aktive bloggere på blogg.no og har veldig forskjellige blogger. Disse har gode plasseringer på den berømte Topplisten og «alle» bloggere på plattformen vet hvem dem er. Som sagt dette er sterke personligheter som byr på seg selv. Interessante folk som jeg gleder meg veldig til å treffe.

Hyggelig om DU også vil komme!!

Planen for bloggtreffet i Drammen lørdag 3. juni:

Vi møtes på Strømsø Torg klokken 13:00, ved fontena rett utenfor inngangen til togstasjonen, og to minutter gåavstand fra busstasjonen. Derfra går vi sammen langs elva til Gulskogen Gård. De som ikke vil gå stiller på Gulskogen Gård klokken 14:00

Les mer om det her: Bloggere til Gulskogen Gård!

Det neste jeg tenkte er å kunne ha en hyggelig middag sammen. Bare 4 minutter gåavstand fra Strømsø Torg og Drammen Togstasjon ligger en ny restaurant som heter Alpenhaus Restaurant som har et Østerrisk/Tysk konsept, og dette stedet har fått masse skryt både for atmosfære og mat. Ikke er der spesielt dyrt heller. De har hovedretter fra 150 kroner.

Dette klokken 18:00 tenker jeg..

Les mer om det her: Middag for bloggere!

Men altså, bloggertreffet er tur fra Strømsø Torg til Gulskogen klokken 13:00 (14:00 for de dom drar direkte til Gulskogen) og middag på Alpenhaus 18:00.

Håper dere som vil være med kan svare raskest mulig nå, dagene går veldig fort. Håper både kjente, bekjente og ukjente vil være med. Dette blir bra!!!!

Klem fra Bunny 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bloggtreff #drammen #bunnytrash #bunny

20 kommentarer
    1. Klarte ikke få til verken Trondheim eller Drammen, men er sikker på at de som stiller får det fint ! Jeg gleder meg i stedet til å se de tanker & bilder som deles 😃

      1. Blir garantert masse bilder fra Trondheim, vet ei som kommer til å hoppe mellom stolene fir å bli avbildet med alle sammen, hehe.. fra Drammen kommer det sikkert noen biler av noen ender, kvakk kvakk.. synd du ikke kunne komme da, rett rundt svingen lizzom 😜🐰

      1. Du er veldig velkommen, hvor? Kommer du til torget klokken 13 eller Gulskogen klokken 14. Vil du være med å spise? Tenker det blir klokken 18?!

    2. Om dette er hva det ser ut til å være.. Bekrefter vel det du påpeker . at Drammen har mange ustabile innbyggere?

      1. Dette er ganske vanlig ja, det var feiring av Erdogan her om dagen, og da ble de så glade vettu, lagde lang parade med biler, kjørte gjennom byen og flagget, sendte opp fyrverkerier og knuste litt sånn hist og her. Akkurat slik du liker.

      2. har tipset mine venner, om du heiser Prideflagget på verandaen, så kan de heise IS flagget på sin veranda 😉

    3. Lykke til med treffet, blir sikkert et koselig treff. Vet av to som skal dit. Gleder meg til å se bilder og håper at været er fint den dagen. Her nord bøtter det ned, og i stad så jeg noen snøkorn.

          1. Tenker at hvis de er smarte så melder de fra til meg at de kommer, så jeg kan ta imot dem, eller si ifra om det skulle være endringer eller annet. Snodig vær altså. Takk 🥰

    4. Tror ikke den boka er noe særlig, å motta råd fra noen som liker konflikter, som er utidig, uhøflig og stalker folk for å lage kvalme osv, er vel ikke rette person å lytte til iht konfliktarbeid.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg