Halvnaken mann på ponni 😂


Tidlig i morges rykket politiet ut etter melding om en full mann i bare underbuksen som sprang på en skinnegang i Fredrikstad og nesten ble påkjørt av toget. De opplyser videre at da politipatruljen kom til stedet hadde mannen lagt seg oppå en hest for deretter prøve å ri vekk på en ponni. Politiet i Fredrikstad beskriver mannen som «en dyreglad kar, som var drita full».


Hellige Madonna jeg knakk sammen i latterbrøl da jeg leste dette. Flotte vakre byen Fredrikstad som det er sååå lenge siden jeg har besøkt, og som jeg bare har sååå lyst å besøke igjen snart. Skulle ønske jeg var der i morges, halvnaken mann på ponni, da hadde jeg ledd enda mer sikkert enn av filmen som spillet av inni hodet mitt her nå. Hahahaha.. for et syyyyyn!!!

Jeg fant ingen menn i underbuksa på hverken hest eller ponni, så da ble det uten underbukse 😜

Link: Halvnaken mann forsøkte å ri fra politiet på ponni (VG)

Happy søndag alle sammen 😜



Tusen takk for at dere leser, håper dere vil følge bloggen, det kan dere gjøre på MeWe med å klikke på denne linken —> BT!! Eller dere kan følge bloggen på Facebook med å klikke på denne linken —> BT!!

Eller dere kan klikke dere direkte inn på bloggen anytime her: Bunny Trash.

#ponni #hest #full #halvnaken #mann #naken #politi #fredrikstad #alkohol #sol #sommer #morsomt #latter #glede

10 kommentarer

Siste innlegg