Frykt for julegris 😂

Snuppen min og jeg planla for noen dager siden at i dag torsdag skulle vi forlate Drammen og kose oss et annet sted, bare koble ut omverdenen og kose oss. Så med det dro vi avgårde i formiddag, ned til togstasjonen for å dra videre derfra.

Vi ankom togstasjonen et kvarter før togavgang, og inne på stasjonen sto der to ansatte fra Vy, en mann og en kvinne og delte ut julemarsipan, altså marsipangriser innpakket i Vy-reklame. Jeg sikret meg en slik, de har sjokoladetrekk og da synes jeg de er riktig gode fordi marsipanen holder seg fuktig lenge og blir ikke tørr.

Så stod vi der da og kikket på folk mens vi ventet, så kom en mann, en unggutt som mest sannsynlig har bakgrunn fra Nord-Afrika. Hun damen fra Vy gikk bort til han og spurte om han ville ha og rakte frem esken mot han. Denne karen var på vei til å ta seg en marsipan da han plutselig ble helt forferdet og røsket til seg hånden, rygget flere skritt bakover og utbrøt «er det gris?!». Jeg begynte jo å le, virkelig le da damen skulle forklare at «den er bare formet som en gris, men det er bare marsipan med sjokoladetrekk». «Trekk?» utbrøt han, helt forskrekket.. ja, det skal bli meg et land dette når mennesker blir krenket på vegne av kyr, og folk er redd marsipangriser 😂

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#islam #marsipangris #drammen #bunny #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg