Champagne Rosé, lekre pingviner, tur med venner, god mat, shopping og litt kveldsgrøss fra nonneklosteret!

For en fantastisk fin dag dette har vært. Våknet i morges og logget meg inn på Facebook. Der fikk jeg en oppdatering fra en Madonna temagruppe jeg er med i. Det sto at mitt store idol, Madonna, sammen med artistene Cardi B og Quavo har sluppet en singel sammen fra sistnevntes nye album «Quavo Huncho». Singelen som heter «Champagne Rosé» er annerledes og har et refregn som har satt seg på hjernen min, dere kan høre den ved å klikke på linkene under.

Link: «Champagne Rosé» (YouTube)

Link: «Champagne Rosé» (Spotify)

Deretter var det bare å stelle og ordne seg, og en kjapp tur innom hudlegesenteret før jeg dro til jernbanestasjonen her i Drammen og møtte snuppen min og vår venninne Tulla. Vi hadde avtalt å dra en tur til Tønsberg sammen for å spise, shoppe og kose oss.

Da jeg kom på stasjonen hadde snuppen min vært å kjøpt to pingviner til meg som overraskelse. Det var de lekre pingvinene fra «Alantik Teppehandel AS» som jeg skrev om i et innlegg 20/9. Synes ikke dere også at disse er lekre? Hvis dere har lyst å besøke butikken selv, så kan dere klikke på linken under for å se mer fra butikken og adressen til den.

Link: Alantik (interiør, lekker pynt og tepper)

Så dro vi til Tønsberg med toget. Fra stasjonen gikk vi til en restaurant som heter «Esmeralda» og spiste en god lunsj. Jeg spiste «Pizza Special» som er toppet med fersk chilli. Fikk tilført litt godt krutt i kroppen. Vi koste oss alle tre med maten, har spist der før, og spiser gjerne der igjen.

Etterpå dro vi på Farmanstredet kjøpesenter og kikket i butikker og fikk shoppet litt. Det var på New Yorker vi fant ting vi likte. Tulla fikk blant annet kjøpt seg et svart tubeskjerf og en deilig lett kåpe i en slags veldig lys lilla off white farge. Snuppen min kjøpte seg et knall lilla kåpeskjerf, en ullgenser og dongeri jeans. Jeg fikk meg en lekker skinnjakke.

Etter shopping ble det et lite besøk på «La baguette». Ironisk nok falt ikke de varme baguettene i smak, men deres kaffe Mocca dobbel var kjempegod. Derfra dro vi hjem igjen til Drammen.

Til kvelds var snuppen min og jeg og spiste Sushi på «No.1 Sushi» som jeg skrev om i et innlegg her om dagen. I kveld var sushien der om mulig enda bedre enn den var her om dagen. Les mer om «No.1 Sushi» og andre gode sushi barer og restauranter ved å klikke på linken under.

Link: Deilig Sushi og asiatisk mat.

Etter god kveldsmat dro vi på KinoCity og fikk sett filmen «The Nun» som er en grøsser spin-off fra «The Counjouring» og «Anabelle». Filmen hadde en tøff start, det skjedde noe hele tiden. Mye «Indiana Jones» og en del assosiasjoner til Marilyn Manson, samt noen ekle, og noen skumle scener. Noen mennesker tror på eventyrene i bibelen, så hvorfor ikke «The Nun». En grei firer som terningkast både fra snuppen min og meg.

Nå nærmer klokken seg to på natten nå, snuppen min og jeg ligger på sofaen og hører på «Champagne Rosé».

Ha en riktig god natt alle sammen 😘

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!

#madonna #cardib #quavo #album #quavohuncho #champagnerose #singel #musikk #alantik #teppehandel #pingvin #pingviner #pynt #interiør #tepper #esmaralda #esmaraldatønsberg #kos #glede #shopping #farmanstredet #labaguette #newyorker #tønsberg #venner #tur #no1 #no1sushi #sushi #kinocity #thenun #grøss #grøsser #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg