Mistillit mot Drammen Tannklinikk – Buskerud Fylkeskommune.

I dag før jeg hadde stått opp ble jeg oppringt av assistenten til min tannlege på Drammen Tannklinikk, den offentlige tannhelsetjenesten i Rozenkrantzgate 17.

Det er nå cirka to år siden jeg kom i kontakt med dem for å få fikset en dårlig tann oppe bakerst på høyre side i munnen min. Etter gjennomgang av min sykdomshistorie og ellers relevante opplysninger ble jeg anbefalt å få en bro.

To år er gått, det er blitt gjort flere inngrep, til og med i narkose har jeg vært, men jeg har enda ikke fått bro. De har heller ødelagt tennene rundt. De var de friskeste tennene i hele munnen min, men er nå små krutonger som jeg har konstante sterke smerter i.

De siste par ukene har jeg fått ny time to og tre ganger i uken som de avlyser. Dette har gått på bekostning av jobboppdrag og andre viktige gjøremål. Jeg må spise store doser medisiner og jeg har syke smerter. Jeg kan ikke berøre tenner på høyre side i munnen med tannbørste engang. Og i dag avlyste de igjen.

Til helgen reiser snuppen min, jeg og venner til Tyrkia. Jeg har blitt lovet X antall ganger at dette skulle vært fikset innen. Men slik blir det ikke. Under samtalen med klinikken i dag forlangte jeg en akutt time pga situasjonen og tingenes tilstand. Men ble da, som flere ganger tidligere fortalt at det pågående arbeide i min munn, tannen og broen og så videre, er det kun hun, min nåværende tannlege som kan utføre, hun er ikke der, så da blir jeg altså nektet akutt time.

Jeg kontaktet så min terapeut i Drammen kommune Helse, som har fulgt opp og kjennskap til saken hele veien. Hun fant det i dag nødvendig å kontakte Fylkestannlegen. Han kunne se saken min og alle avbestillingene.

Fylkestannlegen kunne ikke svare på hvorfor Drammen Tannklinikk påstår at kun min nåværende tannlege kan arbeide med det påbegynte i munnen min. For det er ikke tilfelle. Han kunne heller ikke skjønne disse to årene dette har tatt.

Det vil bli stilt mistillit og samtale vil bli tatt med denne aktuelle «tannlegen» i morgen. Deretter får jeg velge en annen tannlege i den offentlige sektor. Desverre får jeg ikke gjort mer før ferien vår, så da ble det ekstra viktig å huske medisiner denne gang. Uansett, det er et lys i enden av tunellen (håper jeg, hahaha). Jeg reiser heller til Krogstadelva enn mer av det pisset her i Drammen!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#drammentannklinikk #tannlege #tannpleie #tannpleier #helse #helsenorge #uproff #uprofesjonell #upålitelig #dårligarbeid #ødeleggertenner #lyver #margareta #rozenkrantzgate #fylkestannlegen #offentligsektor #fylkeskommune #drammenkommune #smerter #tortur #buskerudfylkeskommune

4 kommentarer
    1. Dette er jo helt forferdelig å bli behandlet sånn !! Skal f ikke gå an !!!!!!! Kjenner jeg blir sint på dine vegne !

    2. Hørt en del om den klinikken. Ikke bra ting. Og de har sørget for at mannen min holdt på å miste fortennene nede. Takk og lov for at han oppsøkte min tannlege.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg