Usedvanlig godt humør i dag 😁

I dag har vært en fantastisk dag. Skulle være på malekurs klokken 10:00 i morges. Jeg våknet klokken 10:12 og var på kurset en halvtime senere. En skulle tro at når dagen starter slik, med å forsove seg, så blir ikke humøret det beste. På meg hadde det motsatt effekt. Ihvertfall i dag. På kurset sang jeg på de rareste sangene mens jeg malte, og av og til kunne jeg høre mine kolleger le.

Sanger som:

«Berta, kjære Berta – du er en deilig maskin.

Og alle som arbeider her er glade for hjelpen din. Å, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg, og når vi programmerer deg, så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg!

Om dagen er det klirr, om natten røde blink fra en glad computer-hjerne. Noen har sagt at du er et geni, og jeg tror på det så gjerne, gjerne.

Å, Bertha, kjære Bertha. Ja, du er noe for seg. Å, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg … og når vi programmerer deg, så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg!».

Link: Bærta, kjære Bærta (YouTube)

Og..

«I know a guy who's tough but sweet

He's so fine, he can't be beat

He's got everything that I desire

Sets the summer sun on fire

I want candy, I want candy

Go to see him when the sun goes down

Ain't no finer boy in town

You're my guy, just what the doctor ordered

So sweet, you make my mouth water

I want candy, I want candy

Candy on the beach, there's nothing better

But I like candy when it's wrapped in a sweater

Some day soon I'll make you mine,

Then I'll have candy all the time

I want candy, I want candy

I want candy, I want candy».

Link: I Want Candy – Bow Wow Wow (YouTube)

Link: I Want Candy – Bow Wow Wow (Spotify)

I dag prøvde jeg ut en ny maleteknikk, og det var skikkelig morsomt. Ikke bare ga jeg meg selv nye utfordringer, men jeg ble mer enn fornøyd selv. Det var faktisk flere på huset som var innom atelieret, og når de passerte meg og disse to bildene jeg jobber med akkurat nå, så stoppet de bare opp og sa: WOW!!

DET er ‘boost’ for selvtillitten det!!

Jeg har bare SÅÅÅ lyst å legge ut bilder her i bloggen av de nye maleriene mine. Men jeg gjør det ikke. Og årsaken til det kan dere lese her:

Link: Dette er hvorfor!!

Etter malekurset hadde jeg et møte med fastlegen min og terapeuten min. Uten å gå inn på hva vi snakket om, så var det ihvertfall slik at alle var enige og møtet var kort og greit. Jeg forlot møtet med et enda større smil enn da jeg kom.

På hjemveien var jeg innom puben for en kaffe, og vel hjemme hadde jeg fått to pakker i postkassen. CD-plater med musikk som jeg hørte mye på den gang jeg var i tidlige tenår.

Link: Give me just a little more time – Kylie Minogue

(YouTube)

Link: Give me just a little more time (Spotify)

Link: If you were with me noe – Kylie Minogue & Keith Washington

(YouTube)

Link: If you were with me now – Kylie Minogue & Keith Washington (Spotify)

Jeg har en «retro-Kylie» periode. Årsaken er vel den helt nye hiten hennes, «Dancing», fra det kommende albumet «Golden».

Link: Dancing – Kylie Minogue (YouTube)

Link: Dancing – Kylie Minogue (Spotify)

«No one wants to stay at home

Nobody wants to be alone

When you come knocking, I’ll be at your door

I don’t ever wanna stop

I’m gonna give it all I've got

And when they ask me, “who could ask for more?”

Can’t stand still

I won’t slow down

When I go out, I wanna go out dancing

Ah-ah-ah-ah, ah-ah-ah-ah

When I go out, I wanna go out dancing

Ah-ah-ah-ah, ah-ah-ah-ah

I wanna go out dancing

I wanna go out

I wanna go out, dancing

This is where I wanna be with you

Your arms wrapped around me

And fireworks reflecting in your eyes

This is how I wanna feel

The wine, the kiss, the music reeling

Getting down, riding all the highs».

Her hjemme har det bare vært god gammel musikk, blogging, TV-serietitting.. snuppen min laget middag. Kjøttboller med store opphøgde poteter, løk og peppersaus.

En ganske vanlig dag, men allikevel en fantastisk dag!

Ja til livet!! ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#maling #malekurs #bærta #bærtakjærebærta #iwantcandy #bowwowwow #youtube #spotify #lege #terapeut #terapi #musikk #cd #kylieminogue #givemejustalittlemoretime #keithwashington #kylie #ifyouwerewithmenow #dancing #golden #enfantastiskdag #jatillivet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg