Etter en ‘diskusjon’ på Sophie Elise sin side kom denne kommentaren i bloggen min – fra «anonym» selvfølgelig.

«Du mobber 23 årige jenter på Facebook ved enhver anledning som byder deg. At ikke du skjønner det selv er jo i seg selv ganske ironisk og morsomt, syns du ikke? 😂 Synes det er morsomt hvordan du skriver om romfolk over her, kan vel ikke tenke seg at du er dobbeltmoralsk? Hva er det du og Norges mektigste mediekvinne har til felles? Botox i leppene?»

Denne kommentaren kom etter jeg kommenterte et innlegg der Sophie Elise synes det er kvalmt at andre bloggere oppgir pris på ting dem kjøper, i samme innlegg fortalte hun at hun hadde spart penger til å kjøpe seg en ny Gucci-veske, og at hun hadde en fra før som hun vurderte selge.

Dagen før la hun ut bilde av (en av) Louis Vuitton-vesken(e) sin(e).

Snakker om kvalm..

Jeg måtte bare.. så jeg skrev at jeg syntes det var kvalmt at hun skrev at hun hadde spart til vesken.

Så da kom medlemmer av hylekoret og SophieElise wannabees og beskyldte meg for mobbing – samtidig som de selv får seg til å ytre hva som helst!

Mirror mirror on the wall..

Og Sophie Elise selv kom med kommentarer og «stikk», kaster litt ved på bålet som hun alltid gjør. Får mobbere til å mobbe for seg på Norges største mobbeside på Facebook. Alt handler om oppmerksomhet og penger. Som hun selv sier: «det er bedre med dobbeltmoral, enn ingen moral».

Beklager vesla, dobbeltmoral = ingen moral!!

Leppene mine er ekte, og det er ordene som kommer ut mellom dem også 😉

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#gucci #lv #louisvuitton #veske #sophieelise #hylekor #mobbing #wannabees #moral #dobbeltmoral #ingenmoral

6 kommentarer
    1. Haha 🙂 haters are gona hate, bitches never change!
      Mobbing?? Jeg har lest mange av dine kommentarer på hennes blogg, og det er nå ikke akkurat sånn at jeg ville sagt at DU er den som mobber. Tygg litt på den, S.E. Og tilhengerskaren.

    2. Tja hva skal man si? Hun vet nøyaktig hva som skal til for å vende følgerne sine mot noen :p SE og Erlend Elias har en del til felles, dem begge oppfører seg tidvis som drittunger nettopp for å få den oppmerksomheten dem trenger for å tjene greit med penger gjennom div samarbeid 😉

    3. Hei, er ganske enig. jeg er over 40 og disse rosa bloggerene mobber enormt mye selv. Jeg er bifil og fikk en real drittmelding fra ansatt i blogg.no. Jeg fikk faen meg også en anmeldelse rettet mot meg da jeg i 2007 ble drapstruet via blogg.no og manager gidda faen ikke høre på meg engang.
      Gang på gang ble jeg ledd ut. Glenn Henriksen og Sophie samt andre såkalte perfekte bloggere bidrar ikke akkurat med å være respektfull mot eldre mennesker. Selv ikke Erlend Elias…
      Hva når sophie mobber?
      Har hun rett å kalle en eldre mann for begrep ” Gris” sikter ikke til meg da… denne jenta som fra Harstad skal være en så hyggelig jente som setter seg gang på gang i søkelyset å tjener penger via kanalen så det griner av…
      Samme jente som hevdet at man ikke skulle spise påske egg… for det var palmeolje, skadelig for kroppen… Hva med Botox og kropps presset hennes da? Min venn hengte seg å ble bare 36 år… han hengte seg pga kroppspress…
      …. for ikke å snakke om de som krenket meg på det groveste som Thomas Gabriel Morkemo som hengte ut kjæresten min via tjenesten med nærmest å si han var eldre en meg så han måtte være P ordet… Faens idiot… Jeg er bifil men ikke syk i huet.. om jeg er sint på at blogg.no markedsfører stereoptyper å bidrar til at folk føler seg som shit pga at de ikke er unge eller perfekte nok… jeg spyr av Toril som har mobbet meg..
      . Blogg.no er jeg ferdig med men jeg stikker innom å ser av å til hva som skjer av å til….og det har faen ikke forandra seg på minst 10 år… så lenge en er ung, pen så har man verdi… disse stereotypiske fjollsa som mobber.
      Å så straks du sier noe, så får du pepper. Jeg har fått dritt fra Mjaow… som er venn med Toril.
      Jeg måtte sperre dem begge fra min facebook pga grov hets…neida… jeg sa homo til en fyr, og jeg ble truet med å få et balltre i huet…mens stereotypiske bloggere får tjene penger, likes å få en klapp på skulderen av disse ansatte i blogg.no.
      Jeg var mobberen ikke offeret..Kim alias Letterbomb… og denne mjaow dama som slengte dritt… alt var bare hvor ond jeg var…
      . si meg jeg ignorerer Erlend Elias, og Sophie og Glenn Henriksen samt Mjaow og Toril… blogg.no er en kanal for kun perfekte mennesker ikke for oss gamlinger…. Norges største mobbe kanal…. Nr 1… å de sier de skulle fjerne kropps reklamen ” Drømme kroppen” det har de ikke gjort på flere år…. bare disse topp bloggerene tjener penger…. så kan de anonyme være glemt og bli stirra stykt på…. Sophie har mobbet selv, ikke meg men andre har jeg sett… Hun er ikke et snilt menneske slik jeg ser det…. ikke et forbilde….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg