Facebooken min er føkka!!

I dag har jeg levert fra meg nøklene til rottehuset. Passet rotter et par tre dager. Morsomt det, men glad jeg ikke har rotter selv. Mops 4ever sier jeg bare ❤

Har sittet et par timer på puben med mine venner som har vært på tur. Så nå er dem hjemme igjen hos rottene sine og får seg litt rottekos 😉

Blir et kort innlegg dette. Får ikke delt blogginnleggene mine i bloggruppene på Facebook. Alt jeg gjør blir registrert som SPAM og blir fjernet. Når jeg kommenterer på venners statuser kommer det opp at jeg må gå gjennom kommentaren for at det blir registrert som spam. Skriver jeg «Hei» på veggen til noen så kommer det også opp. Alt er SPAM!!

Jeg har sent mld til Facebook og jeg har skiftet passord. Men det hjelper ikke. SPAM, SPAM, SPAM!

Egentlig er det Facebook som spammer meg. Så nå er jeg passelig irritert!

Jeg får heller steike noen egg 😝

EDIT: Etter jeg skrev dette innlegget blokkerte FB meg for alle funksjoner bortsett fra å skrive på egen vegg..

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#facebook #spam

4 kommentarer
    1. 😂😂😂 det har kanskje noe med at du mobber andre 23 årige jenter på Facebook ved en hver anledning som byder deg. At ikke du skjønner det selv er jo i seg selv ganske ironisk og morsomt, syns du ikke?😂😂 Synes det er morsomt hvordan du skriver om romfolk over her, kan vel ikke tenke seg at du er dobbeltmoralsk? Hva er det du og Norges mektigste mediekvinne har til felles? Botox i leppene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg