Du kan elske hvem du vil!!

Jeg kom ganske nettopp hjem etter en lengre tur med jentene, inkludert to stopp, lysbehandling på hudpleiesenteret, og røykepause på puben.

Jeg kom inn døren her, hengte opp nyvaskede klær og ga jentene mat. Så slengte jeg meg ned på sofan og sjekket da mobilen min.

Så sannelig hadde jeg ikke fått en melding fra ei dame som jobber i NRK. Hun tilbudte meg å være med i en scene i en serie som begynner på tv til høsten. Serien handler om å elske hvem man vil.

Jeg takket ja med en gang jeg, og skal da på innspilling allerede 3.april. Så utrolig moro da!!

Nå skal jeg stikke over til treningssenteret og forhåpentligvis gå av meg noen gram.

Takk for at du leser, ha en kjempefin kveld 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nrk #skeiv2017 #homo #skeive #tv #tvserie #dukanelskehvemduvil

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg